king of the road

titlen refererar till min övningskörning.
anledningen att det står king och inte queen är för att det också är en låt som spelats flitigt i stadsmusikanterna haha.
ne men pappa brukar va rätt nervig när vi kör, men nu klarade jag mig rätt bra för att inte kunna några trafikregler och vara tvungen att fråga om allt haha.
körde runt på svensgärde, pappa ville inte köra här hahaha.
han va nog nära hjärtattack en gång dock, då jag höll på att köra in e ett staket, men det va bara för att han gav mig konstiga instruktioner hahah.
sen körde jag hem, igenom rondeller och allt.

haha jag är stolt över min utveckling på ett fåtal gånger.

dock är jag egentligen inte alls psykiskt redo för en körlektion, men det är nog lika bra så jag lär mig allt på "rätt" sätt liksom.

så på onsdag smäller det, förhoppningsvis inte bokstavligt.

det här va definitivt det roligaste idag haha, och det har ändå hänt rätt mycket kul :P

så nu är ja lite mer pepp på att plugga in teorin.

men ah, plugga kan jag ju, det är nog inte det som är problemet egentligen, utan mer min virrighet.

sen har ja en teori om att det är svårare att köra bil med små fötter också haha.

det kan va fel, men alltså, det måste ju va lättare när man inte behöver vinkla fötterna lika mycket.

så om ja skulle faila uppkörningen i framtiden skyller ja på mina 36:or haha.

för övrigt sitter ja på en kudde för at tse ordentligt, det känns lite handikappat :P

jag i en bil = rolig syn haha

nog om det nu


jag har haft typ 3 gånger så många läsare igår och idag än vad jag vanligtvis har.

det är ju roligt ^^

förstår dock inte varför hahha, har mest skrivit om mina underliga kompisar och min dröm om att ja va med barn mded en apa.

jaja, kul att ni är intresserade ;)
synd bara att man nite kan se vilka som läser haha.


ne, nu ska jag duscha och skriva den där jävla psykologin..
och jag hoppas på att få höra take that - shine en gång till innan ja somnar.
jag älskar verkligen den låten, det är det bästa jag fått ut av min mix megapoltid haha.
men ja glömmer alltid bort hur den går mellan lyssningarna haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback