not listless :p

jag kommer inte ihåg vad engelskaB-ordet betydde men jag tänker använda det på fel sätt nu.
jag är alltså inte listlös, för här kommer en lista:

Allmänt

Önskar du att du bodde någon annan stans? inte nu nej

Tycker du att du är attraktiv? som fan

Dricker du? inte just nu

Använder du droger? nej

Vilket schampo använder du? olika, men just nu elvital, haha fan va ointressant

Vad är du rädd för? hundar och att göra illa mig

Gillar du att tvätta? har aldrig gjort det faktiskt haha

Gillar du berg och dalbana? jaaa :D



Senaste?
Filmen du hyrde?
marie antoinette, men hann aldrig se den

Filmen du köpte? ingen aning, har jag köpt en film ens? haha

Låten du hörde:  (åh när ni) tar saken i egna händer (ja, jag måste lyssna på radio pga ofungerande ljud på datorn haha)

Låten du laddade ner? haha, det va två helldriverslåtar, T.O.K och maddelen

Personen du ringde? pappa

Personen som ringde dig? alice tror ja

TV-program du såg? talang 2007 såg ja igår hahah

Person du tänkte på? öh, eftersom jag precis skrev "alice" så tänkte jag väl på henne? ja vet inte haha



För eller emot?

Utnyttja någon? emot

Ungdomar som röker? Emot

Använda droger? Emot 

Sex före äktenskapet?
För

Köra onyktert? Emot

Förhållanden? För


Favorit?
Mat:
hm.. allt med pasta haha

Låt: just nu, nån med mika tror ja

Sak att göra:  roa mig

Sport: att utföra, ingen. men fotboll är kul att kolla på, iaf i italien

Dryck: vatten eller iste

Kläder: just nu, tunikor och leggings

Film:  Smala Sussie

Bil: nån het haha

Serie: sex and the city <3



Har du någonsin?
Gråtit över en pojke?
ja

Gråtit över en flicka? ja

Ljugit för någon? ja

Varit i slagsmål? nope

Blivit arresterad? nej

Träffat någon från internet IRL? ja, men inte åt mig  själv, eller så haha

Antal?
Gånger du vart kär?
haha, jag va promiskuös som liten ^^ hade ju listor och grejer haha 

Gånger ditt hjärta brustit? vet inte riktigt, svårt att definera

Hjärtan brustet på grund av dig? vet inte, hoppas på få

Tjejer du kysst? haha oj, jag måste faktiskt räkna. typ 5 minst haha

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? en del

Gånger ditt namn varit med i tidningen? haha jag har inte räknat, men det har hänt några gånger

Ärr du har på kroppen? pannan och vänster armbåge


Senaste?
Boken du läste?
Pygmalion

Personen du fick e-mail av? orkar inte kolla

Personen du fick brev av? ung vänster, dom låter mig inte va ifred haha (jag är inte aktiv)

Personen du fick sms av? hanna

Gången hela din familj åt middag tillsammans? torsdags

Saken du köpte? naturgodis och choklad


Vad har du gjort idag? varit sjuk, pluggat, ätit, sovit, bloggat haha

Var det kul? haha, låter det kul?

Brukar du svära mycket? ganska

När stiger du upp på morgonen? typ 45-60 min innan jag måste gå haha

Gillar du att slåss? haha, jag är för klen

Vad har du på dig? grått linne, scarf (inte för att dölja sugmärken, nej haha), grårandig kofta och pyjamasbyxor haha, låter det inte oerhört sexigt?!

Vad ska du göra ikväll? äta pizza och typ bara va hemma. första helgen på länge men det är faktiskt ganska skönt, fast kan ju inte ta det helt lugnt pga biologin

Vad är du allergisk mot? jag misstänker att jag är lite pollenallergisk

Var har du ont? halsen :(

Använder du hårspray? ja

Kan du stå på händer? har kunnat, men ne skulle inte tro det

Håkan Hellström eller The Ark? båda! men om ja måste välja tar jag håkan

Salt eller socker? salt

Gillar du ketchup? ja

Är du glad nu? har väl varit gladare, men är inte deppig eller nåt

Var du glad igår? jodå

Vad dansar du till? porrlåtar ^^

Stockholm är... ? hvuudstad

Göteborg är?  gött!

Spaghetti eller makaroner? Spaghetti

Land du vill besöka? (just nu:) många! jag vill åka överallt haha






 


Kommentarer
Postat av: h0nung

under dessa 3 minutrar hade jag kunnat plugga bologi istället. hahahaha

Postat av: Hanna

jäjj jag är med på din lista :P

2007-05-05 @ 21:32:57
URL: http://hannaqvist.blogg.se
Postat av: V

listless är typ slö ;P moahaha :P

2007-05-05 @ 21:33:25
URL: http://vix.blogg.se
Postat av: elza

hahaha men då är jag väl listless trots allt :P

2007-05-05 @ 21:58:06
URL: http://pell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback