trögast

idag känns det som om alla har varit tröga på ett eller annat sätt.
jag och honey hade precis en konversation som va ungefär såhär:
e - usch nu är det sådär varmt i mitt rum igen
h - men öppna fönstret då
e - ah, iofs *går och öppnar*
 hahahaha ibland behövs lite hjälp på traven

en annan grej då, vi har typ ett noprojekt nu, och fick instruktioner idag att vi ska konstruera en slags klocka.
typ 3 timmar senare säger vicky "vadå, ska vi göra en klocka? :O:O:O"

hahahahah


jag: ni vet den där tvserien, va heter den på engelska... hm.. eller va heter den på svenska, det vet ja inte heller hahahah (syftade på gänget och jag, eller happy days)

diala: group 4 project är så kul! jag ska hålla tal när vi slutar! TACK IB för att jag har fått den här chansen!

diala igen: låter jag svensk nu? hej mitt namn är annnnnnnnnna!

nej, åter till verkligheten.
jag har en conclusion att göra i engelskan och ett psykologiprov som måste rättas till. det senare har jag skjutit upp i typ två veckor fast det bara handlar om att skriva om två meningar haha.
jag har sån enorm framförhållning.
sen ska jag ut i trafiken wohoo, övre hässleholmen, se upp!


Kommentarer
Postat av: Vicky

HAHAHAHHAHA till allt ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback