you probably couldn't see for the lights

but you were looking straight at me

hej igen!
saknat mig?

nu har jag pluggat psykologi och det går oerhört segt.
egentligen är det ganska intressant faktiskt och jag borde läst i boken tidigare.
men det har jag inte så nu suger det.
jaja, nu tar jag iaf en paus för jag har duschat och måste låta min våta kropp torka.
hahaha

jag tror jag ska köpa biljett till SMK imorrn, hmhm, vore kul.
men ja måste lyssna på dom lite mer, och så måset jag lyssna på band som verkar intressanta som ska komma till hultsfred.
jag måste även se klart alla avsnitt som kommit av ugly betty, inte bara för nöjes skull utan också i studiesyfte för jag och honey ska ha vår interactive oral i engelska om stereotyper i ugly betty haha.
oj det blev mycket jag.
im ego

hahaha okej jag måste skriva om min syrra igen.
vi typ bråkade, sen frågade jag om jag fick godis av henne, det fick jag inte, sen bråkade vi igen haha, dock inte om det.
sen gick hon och la sig trodde jag, men sen när jag hade duschat hade hon skrivit en lapp där det stod "du kan väl få en om du vill då /alice" och lagt godis på den hahah, aaaaaaaaw så söt är hon.
trodde säkert jag blev sur för godiset :p
vi blir alltid sams via lappar haha. image164
yeah, hon posar som syrran också ^^
i love mini-me hahaha

när låten socker plötsligt spelades i winamp kom på att det va väldigt längesen jag lyssnade på kent!
dom är fortfarande väldigt bra, men jag förknippar vissa låtar för mycket med typ nian haha.
men kent in my heart ännu haha, ska ha på mig tröjan nån dag för att hedra dom.

förresten, värmen makes me happy!

Kommentarer
Postat av: Vicky

hahaha aaaaw puttinutt ;D

Postat av: tea

hahahahah guuuud så gullig mini elza :)

2007-05-02 @ 22:42:01
URL: http://telicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback