lite efter

Vicky, http://vix.blogg.se säger:
hallååå du ligger lite efter
Vicky, http://vix.blogg.se säger:

hahah du har inte bloggat sen 1a okt ;P

hahaha, så rätt så rätt.
jag vet inte riktigt varför.
har inte orkat, och inte tagit mig tid.
skolan verkar göra alla lite smådeppiga.
det suger verkligen, och jag håller med jennica om att när det räknas som "onödigt" att umgås med sin familj istället för att plugga, då är det nåt som verkligen är fel.
jag antar att man helt enkelt får prioritera.
det går inte att ha superbetyg, ägna sig helhjärtat åt sitt intresse, ha ett socialt liv, ta körkort, festa varje helg, vara aktiv på facebook, spara pengar, engagera sig politiskt, se bra ut (när ska man hinna typ peela sig, sola och fixa naglarna) och planera sin framtid på en gång.
fast det är ganska svårt att inse tycker jag.
jag vill ha allt haha.
jag hatar när jag sitter med nåt som jag skjutit upp en massa och blir stressad för att jag typ måste duscha haha.
jaa så känner jag faktiskt: "faan jag är inte klar, och jag ska hinna duscha och torka håret innan jag lägger mig".
hahahah det är grymt tragiskt.

hur som helst finns det ju alltid saker som lyser upp tillvaron och gör en lycklig, och det är det man får prioritera och ta vara på.

så, det här är till er som har skittråkigt just nu och vill se nåt kul som inte ni inte behöver tänka för att fnissa lite åt:
http://youtube.com/watch?v=qbaxv69OpF4

för övrigt såg jag miss li på trägårn igår, och hon va jättebra ^^
synd bara att man typ inte kunde se henne haha (nej det va inte bara jag)

peace out hahah ^^

Kommentarer
Postat av: tea

det grymt tragiska är att jag känner likadant.. jag blir också stressad av att duscha.. haha. + att ja vägrar att inse att allt det där inte kan gå ihop.. :(

Postat av: Jennica

Dygnet borde verkligen ha fler timmar.
Lol till videon:D

2007-10-06 @ 21:49:07
URL: http://spinawebofsound.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback