time square can't shine as bright as you

nu har jag lyssnat på plain white T's - hey there delilah cirka 50 gånger haha.
jag upptäckte den igår hos honey, då jag inte har MTV..
men shit vad braaaaaaa.



Hey there Delilah, 
I know times are getting hard,
But just believe me girl some day,
I'll pay the bills with this guitar,
We'll have it good,
We'll have the life we knew we would,
My word is good.

igår såg jag på idolfinalen för första gången i år haha, med asianbabes, cider och choklad.
det va kul, MEN HALLÅ VAD FAN GÖR SAM DÄR HAN ÄR SÅ SJUKT KASS!
unik röst my ass, eller ja den är unik, men unikt ful haha.

nu måste jag skriva word lit.
jag bara måste haha.
ikväll får vi se vad som händer, men jag vill gärna att alkohol ska vara inblandat.
hahahaha, IB = treårigt uppbyggande av alkoholism.

för övrigt är asianbabes dom bästa vänner man kan ha.
vi kom fram till att vi alltid har något att prata om.
först i skolan, sen om vi umgås efter skolan och sen på msn.
vi pratar alltid på msn när alla är inne vilket är typ alltid på vardagar haha.
det gör ja inte med nån annan faktiskt.
konstigt egentligen, för vi är väldigt olika men ändå kompletterar vi varann så bra haha.
och vissa saker har vi iaf gemensamt:
kass humor, och vi ser det roliga i det mesta = skrattar jämt.
och det här va ändå roligast, vi va typ tysta en stund varpå honey säger:
H: tänker ni på sex nu?
V&E: aa..
H: haha jag med
HAHAHAHAHAH asianbabes<333333333

Kommentarer
Postat av: h0nung

HAHAHAAHHAHA Asianbabes = kärlek :D:D:D:D

Postat av: vicky

HAHAHAHAHA jaaaa älskar eeeer :D:D

2007-10-21 @ 13:48:56
URL: http://vix.blogg.se
Postat av: Jennica

Åh jag älskar Hey there Delilah!

2007-10-21 @ 19:23:32
URL: http://spinawebofsound.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback