vad lite vin kan göra.

lördagen började som en mycket förvirrad dag.
vi kunde inte festa där vi hade tänkt.
nehepp, krogen då, tänket vi.
men vicky har ju inte fyllt 18 än och det har ställt till en del bekymmer.
men nu har vi ju funnit the way.
tuschpennor haha.
trägårns stämpel är ju så jävla liten och suddig, så den går att skapa med en tuschpenna och lite saliv haha.
men nu gick jag händelserna i förväg.
efter mycket om och men och missförstånd mellan the asians som irriterade oss alla endade vi upp hos våran nya gud, lassing, numera benämd som asianboy.
där gick det till ungefär såhär:
vi super oss redlösa på vin och cider.
jag fick i mig ungefär en liter, plus cider och lite baileys.
det är inte riktigt en stabil fylla för mig haha.
i bakgrunden har vi hela tiden 50cent - ayo technology och britneys - gimme more.
att lyssna på dom låtarna nu framkallar kväljningar ioch vinsmak i min mun haha.
vi kollade även på the italian man who went to malta, och mitt favoritklipp genom tiderna, som jag länkat så många gånger det med "ja trodde det va en korv" och "men det va plast kom jag på"
hahahahah.

när klockan va 21.50 skulle vi ta bussen till stan om en kvart.
vi hade typ en halv liter vin kvar vilket resluterar i att jag säger "men oj då måset vi ju svepa"
häller upp ett glas och dricker det som om det vore vatten efter ett maraton, eller nåt sånt haha.
sen tog vi med paketet ut och drack ur det, fan va alkis det måste sett ut.
på bussen utövar vi först grupphångel, tjejhångel, och sedan börjar asianbabes sjunga teknislåten för full hals tills busschauffören ber oss va tysta hahaha.
nu börjar saker och ting bli suddiga för mig.
men vi lämnade vicky och lassing som gick till vickys syrra ett tag medan jag och honey gick på en extremt vinglig ta ut pengar och kissa tripp haha.

det är ett UNDER att jag inte tappade bort nåt under kvällen.
sen blir allt jättesuddigt och jag tappar tidsuppfattningen.
men vi träffade massa folk, gamla ragg bland annat haha.
sen hämtade vi tydligen upp vix och lassing på ett rum och kök, eller ja utanför, och jag va jätteseg på att springa.
jag vet inte om jag har återskapat minnet av det här, eller om jag verkligen minns det.
vaga minnen iaf haha.
hur som helst, stämplegrejen (att man springer ut och stämplar en person då stämpeln fortfarande är färsk) funkade inte.
så honey tog en tuschpenna och drog ett streck, inte ens på rätt ställe av armen, och smetade ut det lite.
OCH DOM KOM IN hahahahhaa helt fucking unbelievable hjahahahaha ja dog av skratt morgonen efter då jag fick se strecket hahahahah.
honey du äger! hahahah
men ja, sen dansade vi och min tidsuppfattning va ju helt wacko, så sen va klockan plötsligt två haha.
innan det hade jag dock fått ett erbjudande om giftermål, men jag tackade nej och gick lite diskret tror jag hahaha.
så kan det gå :P
och slutsatsen av kvällen va att jag aldrig mer ska dricka så mycket så fort, för jag blev bara jobbigt full och äckligt bakfull haha (och att lammkött is the shit haha)
men, kul hade jag :D
sen ville vi självklart ha fyllemat.
falafel is the shit haha.
vi typ tryckte i oss den, men orkade inte allt så jag typ lämnade en del på vickys syrras vardagsrum där vi hade efterfest HAHAH förlåååt!

vaknade morgonen efter i honeys säng med asianbabes bredvid mig haha.
vi vaknade samtidigt som vanligt :P
vi mådde inte direkt bäst i världen just då, ochj jag och vix upptäckte våra gigantiska sugmärken.
vi ser misshandlade ut haha.
har även en bula i huvudet, ett rivsår på handleden (emo? hahah) och ett rivsår på låret (wtf?)
sen blev det bakismat på mcdonalds i hulta.
fan va skabbigt.
skabbylicious säger jag bara haha.
det är mitt nya ord.
honeys nya ord är bakisfilosofera hahaha.
så ja, söndagen va väldigt seg.
jag gick och la mig 20.30 och somnade på en gång och sov typ hela natten hahahah.
idag har också varit seg, kände mig nästan fortfarande bakis i morse hahaha.
men nej.
nu ska jag snart så dill till en biologilabb, då det misslyckade i skolan - bomull suger!

här är lite pics från lördagen:


da prepartygaaang = asianbabes + asianboy hahaha:
image302

JUST DET, note to self: IDAG ÄR DET SISTA AVSNITTET AV GYNEKOLOGEN I ASKIM!
jag tycker synd om er om ni har missat det, det är sååå bra, jag kommer sakna det bigtime hah!
typ det enda jag ser på tv nowadays.

vet ni vad?
snart är det lov!
helt sjukt att jag befinner mig i afrika om 9 dagar HAHAHA.

Kommentarer
Postat av: h0nung

HAHAHAAH bästa blogginlägget på ett bra tag (Ö)(L)(L)

Postat av: vicky

det där klippet med korven är ju astråååkig!!! jag skrattade bara för att jag var full ;P hahaha

2007-10-22 @ 17:54:30
URL: http://vix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback