i direktsändning kan allt hända!

det här made my day måste jag säga!
kolla den, ni får inte lämna min blogg utan att göra det haha.
uppenbarligen så kan allt hända i direktsändning.

jag har tidigare tagit upp att jag lätt blir emotional till saker på tv.
nu lipade jag nästan till idolreprisen ett antal gånger hahaha.
men till mitt försvar vill jag säga att det ÄR ju faktiskt på riktigt! ^^
countdown till klockan 20.00 då vi får reda på vem av de sista killarna som går vidare, robert eller andreas.
förlåt diala, men jag håller stenhårt på andreas!
han har verkligen en bra röst, även  om han är 36 år, ser rolig ut och inte direkt är idolmaterial.
men det är det som är så skönt också.
dock är min absoluta favorit marie, ingen bigbrotherstämpel i världen kan stå ivägen för att hon sjunger nästan hur bra som helst ^^

annars va väl dagens höjdpunkt när vi ritade ribosomes som såg ut som pepparkaksgubbar med en penis i armhålan på biologin HAHAHAHAHAH.
nån - what's that?
lisa - it's a little penis! (som om det vore helt självklart haha)

nu ska jag agera kock, då mina föräldrar tydligen ska på elfsborgsmatchen.
måste mata min lilla hund alice :)
annars kan det sluta såhär...
image286
stora munnar is the shit HAHAHA

Kommentarer
Postat av: Ida

haha, det här var det sjukaste på länge. jag vet inte om jag ska skratta åt henne eller tycka synd om henne. I direktsändning kan allt hända som sagt. Oh My helt enkelt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback