get a little bit older

oj jag är 19!
måste säga att det här är nog en av de födelsedagarna jag har tänkt minst på hittils.
plötsligt händer det, som en vinst på en trisslott ungefär, fast kanske inte lika givande haha.
hur som helst så tror jag att mitt nittonde år kommer bli oerhört bra, om inte det bästa :)
och såhär började det...
den femte april 1989 va en solig vinterdag i arvidsjaur och jag hade bestämt mig för att, två dagar för tidigt, göra entre.
men det skulle väl gå bra, tänkte mina föräldrar, men problem uppstod på väg till BB.
det va nämligen så att en renhjord stod mitt på vägen hahahah, så det är väl milt uttryckt att det blev lite panik.
men uppenbarligen gick allt bra, dom hann till BB och jag äntrade världen i stort sett knäpptyst haha.
så det brukar min släkt säga att jag har tagit igen på senare år, eller ah sen jag lärde mig prata.
och nu sitter jag här, orkar inte dra vad som hände däremellan just nu haha.

nu har jag varit duktig och bakat två pajer som vi ska äta på min middag imorgon.
det va dock ganska jobbigt och jag insåg att jag genom att fylla 19 inte har kommit närmare en husmorsroll, och det är jag faktiskt glad för  haha.
det skulle sabba min image.

mina planer för idag är iaf att umgås med min familj fram tills kvällen, då mina girls kommer hit för att äta och förfesta, ska bli riktigt mysigt.
sen bär det av till trägårn, för ett bättre sätt att avsluta sin födelsedag på än dans är svårt att hitta ^^
oj vad klämkäck jag lät där, ber om ursäkt, men jag är ju vuxnare nu ni vet.
eller inte kanske, då jag en stor del av gårdagen ägnade mig åt att kolla på barnprogram med min älskade lillasyster.
barnet inom mig har inte rymt än tack och lov haha, och det lär nog ta några decennier innan det händer.
men nu är jag väldigt trött och lär behöva en del sömn inför resten av dagen.
puss på er allihopa, ha det bäst, gå på fest, dansa mest....
och speciellt puss på asianbabes och the recent news i våran facebookgrupp "we love asianbabes"
läs det, jag blev verkligen rörd, och jag älskar er obeskrivligt mycket darlings <33333333

Kommentarer
Postat av: Linn

grattis :D hoppas du har det awesomely bäst imorgon/idag ;)

2008-04-05 @ 01:20:26
Postat av: vicky

HAHAHAHAHA den historien om renhjorden har vi inte heller hört fleeeeeera gånger (A) hahahaha (L) älskar dig jättemyckeeet!! hoppas du får en underbar födelsedag och att krogen blir mer lyckad än midsommarafton 2007 ;D HAHAHA (L)(L)(L) ses imooon!

Postat av: h0nung

hahahaahhaahha "förstöra min image" ahhaahahhaha
och dte med renar, är typ förmodligen den mest intressanta historien du har drgait (34754986984 ggr) ahhahaha
ääälskar diiig meeeeeed :D och ah, det som vicky sa, hoppas din födelsedag blir bättre än min midsommar 2007 hahahaahhaah
PUUUUSS!

2008-04-05 @ 10:38:47
URL: http://honeykohan.blogg.se
Postat av: Jennica

Grattis!!! (och det med renarna är ju hilarious haahaha)

2008-04-05 @ 11:10:18
Postat av: linnea

Grattis på födelsedagen :D

2008-04-05 @ 11:59:38
URL: http://lajnea.blogspot.com
Postat av: tea

grattis pälskling(L)(L) hoppas dagen blir helt underbar, för ja vet att kvällen blir det när du får träffa mig :D hahaha, skoja (inte). och HAHAHHA wtf arvidsajur?!?! hahahaha puss(L)(L)

2008-04-05 @ 13:02:42
URL: http://telicious.blogg.se
Postat av: Karlgård

Grattis på födelsedagen.
Så då kan man förvänta sig en betydligt vuxnare och mer mogen ung kvinna som tar sina matematikstudier på största allvar då, nästa vecka?

2008-04-05 @ 21:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback