when every other part of life seemed locked behind shutters

behöver väl inte ens nämna min irritation för att blogg.se inte funkat på ett tag.
men som vix sa så va det också ganska skönt att slippa läsa en massa bloggar man blivit beroende av att följa.
har haft en massa att skriva, men nu varken kommer jag ihåg eller orkar dela med mig av det, och det är kanske skönt för er haha.

kan ju punkta upp lite:
- utgång i lördags, tiiidig ankomst till trägårn, rätt mycket alkohol intogs men jag måste säga att jag klarade av det rätt bra för att va jag haha, och hade mestadels kul ^^

- på bussen hem i lördags satte jag mig på ett fyrsäte bredvid två män som snackade brittiska. jag sa ju inget men när jag började hosta trodde dom att jag skulle spy och började snacka med mig, på svenska, men eftersom jag hade lyssnat på dom när dom snackade engelska svarade jag "yeah im fine" eller nåt och dom sa "oh ok, we can speak english if you want hehe"
och då berättade jag att jag ska plugga i england osv, och sen av nån jävla anledning berättade jag om killen som hade "ecstasy under his eyelid" som julia har berättat för klassen hahaha och dom tyckte det va jätteroligt :P
sen skulle jag av samtidigt som en och då sa han "good luck in london" och då böjde sig en jättecreepy kille bredvid mig sig framåt och ba "ska du till london ;)" ja ba "heheh mm.. men nu ska jag hem, hejdå!" *springa* men ah han va nog inte farlig för han försvann sen ahhaah.

- seeeeeg meningslös söndag, eller jag läste juloriatoriet och den är bra ^^

- måndag, asbra dag för jag fick besked att jag kom in på city och kirrade håkanbiljetter! wiiiiiiie :)
- och så tisdag, första april, och jag har iaf lyckats lura två personer, yääy, det är bra för att vara mig. blivit lite lurad också, men inte så grovt haha.
men det bästa idag har varit vädret, gud vad skönt det va att sitta ute hela biologin, och innan det att äta glass i stan.
nu kan det väl ändå inte snöa nåt mer, please?
jag fyller nämligen år på lördag, och jag har haft snöfria födelsedagar sen vi flyttade från arvidsjaur och jag tycker det kan fortsätta så.
19 år, det är för övrigt sjukt jävla gammalt, när hände detta haha.
men det ska jag älta i ett annat inlägg, det här får räcka för nu :P

Kommentarer
Postat av: vicky

usch, så måste jag läsa diiin också :(:(:( hahahaha april april eller nåt :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback