gläns över sjö och strand

som vanligt gör jag allting i sista sekunden, så har inte direkt tid för detta nu.
har idag gett alice en tidig julklapp, som va att åka med henne till gbg där danny hade en liten konsert samt signering.
han är rätt het måste jag säga så det va inte direkt en uppoffring haha.

men nu ska jag slå in julklappar, har inte slagit in en enda en...

själv är jag redan väldigt exalterad över julmaten.
och snälla människor, missa inte "kan du vissla johanna?" klockan 16.00 som är den absolut finaste filmen jag vet och som alltid får mig att gråta en skvätt på julafton haha.
min morfar hette också nils och va lite udda, kanske är det därför :P

hoppas ni får en riktigt god jul allihopa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback