great.

det är ju helt otroligt, ALLTID, när jag ska flyga så är jag sjuk.
jag är helt säker på att jag har feber nu.
totalt blocked nose, halsont och hosta.
och innan jag åker måste göra göra ett test som är värt 35 % av mitt betyg i min favoritkurs....
kunde inte blivit så mycket värre.

men men, jag hade en underbar kväll igår.
avskedsmiddag för mike, och han gav mig en mjukissköldpadda i  julklapp för att jag lärde honom den där drinkleken när man är djur, och han va turtle och sa "blubb blubb".
och kingas present va lika gullig och genomtänkt.
vad ska man säga, han är världens finaste människa och jag saknar honom redan.
träffade även ryan som räddade mig genom att va den enda jag snackat med som äger en dictionary, så den ska jag få låna idag på provet då vi av nån anledning inte får använda online resources, som man alltid brukar få.
mysig kväll, jävla amerikanska visum haha.

ok nu måste jag skynda mig, nästa gång vi snackar är jag i borran, om jag överlever resan, pussss <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback