it's my birthday

har haft en underbar helg och nu är jag helt exhausted och förkyyyld, men så kan det va.
ska ge er en beskrivning av helgen imorrn eller nåt, men nu är jag för trött.
däremot ska jag återge vad som nyss hände och som gjorde att jag skrattade så jag fick ont i magen haha.

jag sitter i mitt rum framför laptopen med freddie som hjälper mig med två assignments jag ska lämna in imorrn.
dörren är på glänt, och jag hör leigh och chris i korridoren och plötsligt börjar dom sjunga happy birthday och plötsligt är dom i mitt rum med en chokladtårta.
min första tanke är, "shit, freddie fyller år och jag visste inte" men, så avslutar dom med "happy birthday dear elza" och ja ba wtf hahahah?
dom är alla tre riktigt "skojfriska" så jag bara skrattar och dom ba "wohoo its your bday" typ ja ba eh fast det är det ju inte hahah.
freddie ba jo jag såg på facebook att det va det och vi köpte en tårta till dig.
och plötsligt ser dom alla tre väldigt seriösa ut men jag skrattar fortfarande så jag gråter typ, för leigh stod där med en stor chokladtårta i handen och det såg jättekul ut.
jag sa typ sluta make fun of me, ja fyller inte år hahah men dom gav sig inte och ba oj vi trodde verkligen det.
sen skar dom upp tårtan och vi åt den med händerna hahaha och jag vet fortfarande inte om dom skojade eller inte :P
jag försökte verkligen tvinga dom att erkänna att det va ett skämt men icke.
min enda undran är varför dom hade en tårta från första början?
aja jag lär ju aldrig få veta, och ja fick en otroligt god bit tårta och konstant skrattande i över en timme så jag antar att det gav mig nåt iaf haha.
hade en riktigt trevlig födelsedag :p

nattiiiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback