blinded by nostalgia

totalt jävla genomförkyld.
tyyypiskt.
jag har tyckt synd om mig sj en massa idag, men det har inte gett mig så mycket.
för det är inte alls synd om mig haha.
men när man vaknar med dunkande huvudvärk, ond hals och inte är kapabel att andas eller prata för man är så hes och snuvig, då får man tycka synd om sig sj lite.
faktiskt.

såg förresten på världens roligaste barnprogram imorse, det hette typ "fåret shaun" och gick på barnkanalen, jag rekommenderar det starkt! hahaha

men nu är det alltså inte alls långt kvar till mocks.
känns väldigt overkligt.
för det betyder att det inte alls är långt kvar tills vi slutar.
visst längtar jag otroligt mycket, men det är fortfarande så konstigt att det verklgen kommer att hända nu.
det har snart gått tre år, helt sjukt.
sen är det att skaffa ett eget liv som gäller, man kan inte längre räkna med att vardagen kommer se ut som den gjort ett bra tag nu.
alla kommer välja sin egen väg.
vissa kommer man hålla kontakten med, vissa kommer man sakna, vissa kommer man aldrig ägna en tanke igen efter studentfesten.
det är väl just så det är och ska vara.
jag tänker inte bli alltför djup och sentimental än, det får vänta tills maj/juni nångång.
men det är helt otroligt vad mycket som har hänt under tre år.
och helt otroligt hur for det har gått.
men än är det inte slut.
mock-och examsnedräkningen kan börja... 
och sen, ja då är jag "kvinnan i den vita hatten" som jocke berg nästan uttryckt sig haha.

Kommentarer
Postat av: vicky

so close but yet so faaar ;(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback