suck

det är inte kul att plugga.
inte alls.
nu har jag kommit in i "fan jag lär mig ingenting buhuu vad ska ja göra det kommer aldrig gååå"-perioden och då känns allt verkligen lönlöst.
men jag kan ju inte direkt bara lägga ner så det är väl bara att fortsätta.
men just nu känner jag mig inte trygg i nåt ämne, det ska väl va engelskan som känns bra i så fall.
matten är ju som den är och får mig att vilja gråta just nu, franskan är skitsvår helt enkelt, psykologi vet jag inte riktigt hur jag ska plugga, biologi är lättast att plugga men jag kommer inte hinna gå igenom allt som jag vill och jag är jättenervös inför multiple choice, och svenskan känner jag mig helt enkelt orutinerad i för att vi inte har gjort så mycket papers.

men egentligen var jag på bra humör idag, för nu är det nästan bestämt att mamma och jag ska till london för att besöka kingston och brunel university och turista lite ^^
och just det, jag har ju köpt balklänning med, tror inte jag har nämnt det?
i like it a lot :)

back to business.
jag är sjuk med, förkyld och hängig och hade tillochmed lite ont i örat idag vilket skrämde mig något.
så det gör det inte lättare att fokusera direkt.
och ja det här blev ett gnällinlägg, men den här dagen har varit fruktansvärt tråkig!
ska iaf se till att den avslutas bra, för jag ska kolla på gossip girl <333
och imorrn har jag nåt att se fram emot, för då ska jag med familjen på kullbergbaletten och det är helt sjukt bra!

och den här kenttexten associerar jag just nu till att vara instängd i studande:
du frågar mig vad kärlek är,
men jag vet inget om det där
bara sånt som man kan mäta kan jag förstå

liiite tragiskt! haha
och lite kentskadad jag är :P

back to quadratic equations.........

Kommentarer
Postat av: tea

älskaaaa matteee. jag har uppsatsskrivning, matteprov och fysikprov v.8. + att jag missade heeeela v.6..har jag börjat studa? Nej! Heeej IG.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback