året som gått med elza pell

bara för att rubriken låter som typ "agnetas nyårskarameller" haha

Januari:
- året inleddes på fest hos anna-karin och anton med en massa roligt folk
- den andra januari blev jag, mamma och jonas magsjuka pga danska hallon från netto och jag spydde 15 gånger den dagen och kan nu aldrig mer äta bulgursallad som brukade vara en favorit - underbar start på året haha
- anna fyllde 18 och hade fest, jag och vix ägde på ***** och president :P
- spelade guitar hero och avancerade till medium, men den förmågan har jag nog tappat nu
- skolstart
- jonas fyllde 20 + hade fest en dag då det va oväder och alla fick låna fotbollsstrumpor haha
- singstar+guitarherokväll hos amanda (jag ägde på singstar med söööög på guitar hero)
- mirry 18, hennes fest blev dramatisk på många sätt
- robin va nära på att säga shitlick istället för chicklit på engelskan HAHAHA det va ju inte nåt ja kom ihåg men det stod i bloggen och det va rätt kul ändå hahaha
- jag upptäckte the killers for real och började läsa många fler bloggar
- jag blev kär i pride and prejudice
- ett dåligt slut på en annars bra månad

Februari:

- back together
- jag upptäckte
världens roligaste klipp, tack ammi! :D
- sportlooov, och första gången på tre år som jag faktiskt har lov och inte är med i sportlovsorkestern i gbg
- jag samlade data till mitt matteprojekt genom att lyssna på radio haha
- alla hjärtans dag, spenderades såklart med jonas, vi åt middag, jag hade bakat hjärtbakelser, vi såg på american pie 4 som vi såg dagen vi blev ihop, OCH mycket viktigt - jag dödade en kanin i WoW! HAHAHA
- såg på cullbergbaletten med familjen + moster, aaaaaaasbra shit vilka dansare!
- honey slog en man med en halsduk på orion hahahah
- biljetter till hultan köptes ^^
- hade min svenska oral presentation
- morfar gick bort :( <33333
- 26e februari - jonas och jag firade ett år

Mars:
- jag pluggade som en idiot och va så nära att gå in i väggen som ja nånsin har varit, men det va ju i förberedande syfte för en mycket hektisk och rolig månad, för...
- sen åkte IB2A till bristol :D:D:D resan innefattade massa fest, shopping osvosv och jag hade nästan hur kul som helst - marvelous
- vi kom hem och dagen efter åkte jag till märsta för morfars begravning, fruktansvärt jobbigt, men han fick en fin begravning
- direkt när jag kom hem till borås igen va det dags för att ta hand om min fransyska, marina, vi kom väldigt bra överrens och det va kul när alla fransyskor och fransman (haha) va här, även om man va rätt slut efter england och allt
- och sen bar det av till baguetternas land och det va helt underbart. har aldrig ätit så mycket ost, stött på så många konstigheter eller träffat så öppna människor som där. verkligen en rolig upplevelse och att man klarade sig med den lilla franskan man behärskar, très sympa ^^

April:

- blev lurad av både alice och honey första april och lyckades själv inte lura nån haha
- jag fyllde 18 den 5e april :):):):) spenderade dagen med min familj, fick en massa fint och hade en underbar födelsedag <333
- första utgången i sverige, trägårn såklart, jättekul ^^
- jag hade fest i BAIKstugan, jag hade askul verkligen, det kom dock massa folk jag inte visste vilka det va och det spårade ur lite, men överlag så va det en lyckad fest tycker jag :D
- jag fick världens bästa present av asianbabes - ett asianbabeskollage <333
- för första gången frågar en busschaufför mig "ska du verkligen åka på halv biljett?" HAHA
- jag va chair i model UN
- va blomsterflicka på "rätt blåsare vinner 10.000" och började nästan lipa för att en spelade så bra
- vi hade TOKuppesitterkväll+natt och jonas fick oss att inse att det va bäst att göra om allt, och vid 07.15 på morgonen va vi klara efter mycket om och men och halvt döda, men den gav oss bra poäng så det va så värt det. (foetus haahahahahha)
- kortegen <333  en långhelg fylld av  byggande, fest, fint väder, skräpmat, skabbdagar och en massamassa kul! vix va vår egen kim jong il hahaha ^^
-  det tog slut med jonas

Maj:

- jag va helt död efter kortegen
- treornas exams började
- jag tror jag pluggade en hel del
- datorn la av och jag började vara inne på felsäkert läge hela tiden
- jag va förkyld
- spelade blåskvintett på en lunchkonsert
- åkte till liseberg med alice orkester hahahah
- såg på la vie en rose med mamma, den va väldigt bra
- gick till swing för första gången och blev väldigt besviken haha
- berg och malin hade fest ^^
- honey och jag hade engelska oral om ugly betty
- jag tappade min mobil i toaletten :(:(:(:( hahah
- honey hade en "hacka på elza vecka" i sin blogg haha

Juni:

- det va varmt
- tea och jag missuppfattade varann när hon råkade skriva "hej carl" iställe för darl, och jag svarade "hej sven" hahaha
- klarade matten - joy and joyness ^^
- skolavslutning och väldigt fint väder :)  först va vi på annas studentfest, sen hos benjamin och slutligen hos felix
- årets första dopp
- HULTSFRED <3333333
- honeys födelsedag och midsommar hahahahah
- jag råkade äta fem mögliga jordgubbar :( haha
- justiiiiiiiiiin <333
- teas födelsedag, middag med pommes och chokladpudding haha
- jag hade stora halsproblem
- sista dagen i juni - honeys krogdebut och helt klart en av mina roligaste utekvällar <333

Juli:
- började jobba
- honey åkte till iran
- jag, vix och cicci åkte till tranemo för att hälsa på diala ^^
- jag hade fortsatta halsproblem och hade scarf på mig nästan jämt
- tea och sofia åkte till kroatien
- jag va med vix nästan hela tiden haha <333
- vi festade en hel del, och vix hade fakeleg så under två veckor tog vi typ alla chanser att gå ut
- vi fick skjuts hem av falafelgubben HAHA
- vädret sög balle
- stadsmusikanterna spelade innan elfsborgsmatchen och det va kallt och lät skit haha
- jag insåg att de äldre av mina kollegor sög på matte när de hade problem med hur många 20or det går på en hundralapp...
- jag fick en flaska champagne av mitt fan hahaha
- en kille blottade sig framför mig i nordstan, uuuusch haha
- jag fick till slut besöka vårdcentralen och ta en massa äckliga halsprov :(

Augusti:

- köpte biljetter till kent <3333
- vix och jag bestämde oss för att fasta i tre dagar
- salem al fakir på torsdagskvällen <333
- fick reda på att jag måste ta penicillin och fastan fick avslutas för tidigt :/
- Lina blev 18 och hade fest :) :) :)
- honey kom hem <3333
- jag brände mig
- vix och jag åkte på tältsemester i varberg hahah
- asianbabesreunion <333
- ett antal krogbesök ^^
- NRJ at liseberg
- skolstart
- blåbärsplockarhelg hahaha

September:
- började jobba på grand
- IBceremoni
- håkan på liseberg <3333
- andreas
- fortsatt ont i halsen

Oktober:
- mitt ena ben svällde upp och vi trodde ajg hade en blodpropp, så jag fick spendera 4 timmar på akuten, men det visade sig att det inte va något farligt, bara överansträngning från jobbet och för dåliga skor
- miss li på trägårn ^^
- utgång varje helg tror jag
- jag tog upp bilddagbokandet igen hahah
- kents nya släpptes och jag älskade den på en gång
- jag slutade åka till fristad :P
- timo på rockborgen <33333
- sista oktober - jag åkte till tunisien <33333

November:
- tunisien, helt underbart och oförglömligt ^^
- utgång och stuff
- bäckängincidenten haha
- jag färgade håret
- kentkonsert <3333
- IBdag i gbg
- vix fyllde äntligen 18 :D:D:D

December:

- vix går ut lagligt för första gången och skriver ett fylleinlgäg som laila läser hahaha
- engelska oral
- jag blev rättad av en kines på lilla krogen när jag sa "samma" isället för "likadan" hahaha
och en massa annat, men det känns så repetitive när jag nyss skrev det i andra inlägg haha

så.. 2007 va ett alldeles superbt år och jag är väldigt nöjd med det
men 2008 kommer bli ännu bättre, det är jag säker på.
mina förväntningar och förhoppningar är:
- klara exams
- ta studenten
- ha en asrolig sommar
- komma in i england
- flytta dit

avslutningsvis vill jag såklart tacka alla som made my year <333


Kommentarer
Postat av: vicky

2007 in my heart (L)(L)

Postat av: h0nung

(L)(L)(L) jag täker ta åt mig all ära ahahhaha

2008-01-02 @ 20:38:23
URL: http://honeykohan.blogg.se
Postat av: jonsey

att du dödade en kanin i wow var nog den största bedriften under ditt 2007 måste jag säga, haha så jävla bra ;D

2008-01-02 @ 22:54:39
Postat av: Jennica

Haha, vad konstigt det är. Skulle någon frågade när du tappade din telefon i toaletten (för det är det mitt liv kretsar kring haha) skulle jag säga att det var i höstas någon gång. Och det känns som om jag läste om "blodproppen" i ditt ben för väääldigt länge sedan, inte oktober. Anyway, gott nytt år!:)

2008-01-03 @ 09:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback