det är så lätt att haka på

igår/inatt hade jag världens bästa studieteknik.
jag läste kafkas processen i reklmapauserna på scrubs (som jag är helt efter och blivit beroende av nu) och spin city (där jag sett varenda avsnitt som visas nu, men dom är ju så braaa)
men, jag blev klar!
och processen blev bra iaf, i sin helhet.
läste också min franska oral ett antal gånger, och nu är den över och det är sååååååå skönt.
även om jag inte är helt nöjd, men men, det dög iaf så inga sura miner.

efter skolan idag åkte asians hem till honey för att fixa våran sista internal, i psykologi.
vi fick väl en del gjort men vi pratade mer om annat.
typ att vi är en mismatch egentligen, men att vi alltid alltid alltid har nåt att prata om, även om vi pratat om just det fem gånger minst, som till exempel att honey är helt säker på att jag hade en mössa på mig när vi gjorde IBproven i nian HAHAHAH.
OFTA! säger jag bara om det
jag och huvudbonader = nooo, speciellt inte då, det va väl fan ingen som hade mössa då :P
iaf haha, roligt har vi nästan jämt, och det bästa är att dom alltid hör vad jag säger, trots min extremspeed hahah <3333
det är dom och alice som lyckas med det ^^

i övrigt har jag inte pluggat nånting idag och det kan jag nog unna mig.
eller ne det kan jag inte alls men jag tänker göra det ändå.
så nu tänker jag äta crema di mascarpone(som egentligen är en ost)glass, se på scrubs, spin city och sen soooooooova.
och imorrn: fruktade paper 1 i engelska, gaah!

Kommentarer
Postat av: h0nung

hahahahaah pussbabe (L)

Postat av: vicky

hahahahhaa din mössalover ;D (L)

2008-01-25 @ 16:48:58
URL: http://vix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback