won't you roll over

jag älskar miss li även idag haha.
har lyssnat på henne typ hela dagen.

ikväll blir det trägårn, nice ^^
vi ska trotsa stormen, bara vi inte blåser bort.
en gång när det blåste übermycket kändes det faktiskt som om jag blåste iväg lite hahah.
och inatt omg!
vi har en stor björk på tomten och om den skulle blåsa ner på huset skulle jag mosas.
så inatt vaknade jag av att det lät aaasmycket utifrån trodde jag, men så upptäckte jag att det va min mobil som vibrerade hahahaha.
spännande.
fast det blåste mycket också, men björken står kvar och jag lever än.

just det, igår kom jag in på kingston university :D
riktigt bra kändes det, för jag tycker om det universitetet, även om det inte är mitt förstaval.
jag vet ärligt talat inte vilket som är det nu iofs.
jag blev förvirrad när jag läste igenom alla kursplanerna igår, och tror att jag har glorifierat city's lite.
men jag vet inte.
vi får se vad som händer, men nu har jag iaf två rätt så säkra platser ^^

ha det bäst, gå på fest, dansa mest! HAHAH bara för att shire in my heart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback