but it's just the price I pay

missförstånd, dessa missförstånd.
varför kan inte folk bara lyssna när någon säger nåt till dom och inte ta allt som ett jävla personligt påhopp.
och sen, självklart, komma med ett eller ett antal (helt irrelevanta) påhopp tillbaka.
ska vi inte vara vuxna nu, är det inte det som är meningen?
droppen rann helt enkelt över idag, man kan inte bete sig hur som helst, nån jävla måtta får det va och då viker jag mig helt enkelt inte.
det värsta jag vet är när folk höjer sig själva till skyarna.
men nu ska jag köra en ny taktik och helt enkelt skratta åt hur vissa beter sig, det är nog det bästa.

från ett stundtals påfrestande jobb till ett alltid påfrestande jobb: ikväll är det sommartorsdag och nattjobb för mig.
usch.
men det kämpigaste är iofs faktiskt att ta sig dit.
sen rullar det på får vi hoppas.
och imorrn har jag körlektion kvart i tio, oh yeah, jag har planerat in allt så fint den här sommaren haha.
det känns som om det här håller på att bli en bitterblogg haha, men alltså egentligen mår jag bra, vill bara avreagera mig lite.

gå inte till grand ikväll tack haha, och om ni nu gör det, beställ iaf inte carlsberg export, för dom flaken är så tungaaaa.
haha bra reklam ja gör för mitt jobb, hoppas inte nån chef läser :P
ha en bra torsdagskväll iaf, festa åt mig med ^^

Kommentarer
Postat av: chefen

du är sparkad!

2008-07-03 @ 18:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback