mitt uppe i livet, men nere på gatan

sommaren är här.
summertime, and the livin' is easy, är en känd textrad, men nja, jag vet inte om jag håller med just nu.
men först en resumé av de senaste dagarna:
torsdag: heldag på liseberg med vix, oscar, kvist, patrik, felix, hubert plus rebecka och louise ett tag, det va riktigt kul, jag vågade mig på kanonen, och uppswinget va en riktig höjdare i dubbel bemärkelse.

fredag: en lååång förmiddag och eftermiddag som egentligen va rätt tråkig eftersom den enbart handlade om att göra sig iordning. men sen när det va klart va det riktigt kul, begav mig till honey, drack champagne och tog kort, och sen åkte vi i världens sötaste cab till balen. va en speciell upplevelse att få så många blickar på sig, men det va kul måset jag säga, lite attention whore blir man allt ibland. det va även väldigt roligt att se alla så fina ^^ sen åt vi en jättegod middag och efterrätt, dansade och hade kul. dock blev det lite segt eftrersom vi hade världens sämsta liveband och en halvkass DJ, men sällskapet va ju trevligt ändå.
honey och jag kom ju även med i tidningen, båda skrattandes haha, så ah det får väl sammanfatta balen ^^

lördag: solning med vix och mirry
söndag: solning igen

och nu sitter jag här och känner mig typ tom på något sätt.
jag förstår inte varför vissa saker är  så komplicerade nu, när det egentligen borde vara så lätt, det är sommar och fint väder, skola och jobb är snart slut osv.
men jobbigt är det, och vet inte hur det ska arta sig riktigt.
medan något annat som jag verkligen trodde skulle vara jobbigt inte är särskilt jobbigt alls.
tackar för det iaf.
det är dock inte lika big deal som det som är the main issue just nu.
har ju inte direkt lust att blogga om det heller egentligen, för av erfarenhet vet jag att läsarsiffrorna stiger i höjden när folk har bekymmer.
så tack för mig, och jag har fortfarande en vision om att detta kan lösa sig iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback