ett brev skickat tusen gånger

igår blev framsidan på min nya håkanskiva signerad med en fin silverpenna.
och skivan är riktigt riktigt bra, shit vad jag är sur på mig sj för att jag inte kirrade biljetter till konserten i scandinavium.
men jag fick ju iaf se honom på riktigt igår och tillochmed föra ett litet samtal haha.
och såhär såg han ut:
image323

och en massa fans såklart, han hade inte direkt lite fans som tagit sig till bengans igår haha. 

vad jag bryr mig om nu
är att du kallar på mig
även om jag inte kommer tillbaks till dig
säg nånting
säg nånting

så enkelt och så bra, det går liksom rakt in helt enkelt, och ja vet att det låter klyshigt men det är ju så det är.     

Kommentarer
Postat av: Jennica

Åh, Elza, nu är jag avundsjuk!!!:)

Postat av: linnea

jag kan inget mer än hålla med Jennica :)

2008-03-26 @ 14:16:22
URL: http://lajnea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback