för en lång lång tid

om jag ska beskriva mig själv i lördags med ett ord så blir det: full
men så kan det gå, och jag klagar egentligen inte för det va inte helt fel.
förfesten va som honey så fint beskrev det med en ton av ingemar/patrikton = "crazy girls in a crazy world"
och nej vi hade ingen orgie eller liknande, men det va helt enkelt fyra tjejer som gick från nyktra och partysugna till dyngraka och dansandes och skrålandes till fångad av en stormvind med hårspraysflaskor och annat som mikrofoner.
så kan det gå! hahah
upptäckte också att jag på något sätt lyckades få ett hål i min älskade tunika, hoppas det går att lagas.

nu är jag ju som sagt ledig eftersom alla mina mocks är avklarade och det är oerhört skönt.
idag har jag gått en promenad, men i övrigt mest slappat.
nu håller jag dock på att skriva en intervju och en "why I want to be a journalist" grej till city university som ska in imorrn.
jag känner ingen motivation och skrivarglöd, så det tar tiiiid.
antagligen för att jag inte vill gå där, men jag vill ändå komma in liksom haha.
för nu känns det som om dom skulle dissa mig nu så är det ju för det jag har skrivit, inte för mina predicted grades och då kommer jag känna mig dålig.
så nu känner jag lite ångest för att jag inte tagit tag i det tidigare, men men.
för övrigt så ringde robin mig idag för att jag inte har lämnat in pride and prejudice, haha usch vad hemskt av mig när det är ett år sen vi läste den, men jag blev iaf helt ställd för att nån pratade engelska med mig i telefon haahah.
jag hade anetas telefonintervju i huvudet och tänkte "omggggg ett universitet vad ska jag sägaaaa" tills jag efter nån sekund insåg att det va robins röst jag hörde.
phew! haha
så imorrn får jag pallra mig till skolan, men det är ju enbart mitt eget fel så.
och honey är en lika dålig människa som jag så jag får sällskap haha :)

håkans nya singel är för övrigt såhääääääääääär bra!
ni två hör hemma i ett rum med inga andra
om jag va tio år yngre
skulle jag inte beghöva dig längre
någon dag är jag din jakttrofé som du övergav
någon dag kanske jag kör över dig här utanför
varför måste vi döda varandra?
nåt säger mig att du blir borta en lång lång tid

ahhhhh <3333333333
vad jag vill se honom live!
fan va trög jag va som inte beställde biljetter direkt dom släpptes!

Kommentarer
Postat av: linnea

kärlek på Håkans nya låt :)

2008-03-03 @ 20:26:59
Postat av: Jennica

Håkan

2008-03-03 @ 21:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback