weekender

så va mocks över och jag har en heeeel vecka ledigt när dom som har fysik och geografi fortfarande plågas haha ^^
sen har jag ytterligare två dagar ledigt pga studiedagar eller nåt,
OCH SEN åker jag minsann till england vilket betyder att jag är skolfri i totalt två veckor, yääy ^^

igår ville asians fira att vi va fria, och hur gjorde vi det tro?
vi åt
fy fan vad vi åt haha
men det va gott och jag älskar er :D

och idag blir det utgång, ska bli såååå kul, och det här är första lördagen på länge jag inte behöver ha dåligt samvete för att jag gör mig iordning istället för att plugga.
bara det är en underbar känsla :)
så, ha det bäst, gå på fest, dansa mest /shire hahahaha

Kommentarer
Postat av: vicky

what comes before part b? part aaaaaaaaaaaaaaaaaa hahahaha ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback