you have got to give

gårdagens förfest gjorde oss alla lite spice girlsnostalgiska haha, men vad bra dom va egentligen, när man va åtta år.
märkte att jag verkligen inte kan texterna, utan det är typ hittapåengelska, så som man hörde det i den åldern haha.

det va iaf en okej utekväll, inte mer, och det berodde mycket på dj:n, dålig låt på dålig låt spelades och då blir det inte så bra stämning.
sen va folk våldsamma också, som ni kanske såg om ni hann läsa mitt fylleinlägg som jag nu har tagit bort haha.
har iaf värsta såret på benet från en glasskärva från dansgolvet, blä.
och jag ramlade, INTE pga att ja va för full utan för att folk knuffades hela jävla tiden, jag kunde verkligen inte stå på benen.
hatar sånt, när folk måste hålla i en för att man ska kunna stå kvar, det är ok på konserter men va fan inte på trägårns dansgolv under en skitdålig låt haha.
jag är inte bitter, men jag gillar inte att göra illa mig.
när jag kom hem slog jag huvudet i snetaket vid min säng och spillde vatten på mig haha. 
och imorse vaknade ja upp bakfull, men det va inte det värsta, för det va mina ögonfransar som verkligen satt ihop totalt.
somnar ju alltid med smink när ja har varit ute typ, och det brukar inte va så farligt, men den här mascaran va tydligen extra klibbig.
för övrigt ser jag upp till folk som sminkar av sig när dom har kommit hem från en utekväll!
hur oooorkar ni?
tror det va mirry som alltid gör det och som typ gör ansiktspeeling och sånt hahah det gör jag knappt när jag är nykter liksom.
creds till er som orkar iaf haha ^^

idag har jag verkligen bara slöat, alice väckte mig imorse och sa "mamma sa att du ska följa med på promenad nu" varpå jag svarade "aldrig i livet" och drog täcket över huvudet, och för en gångs skull godtogs det svaret och jag har inte varit ute idag.
vill poängtera att jag är förkyld och knappt kan andas så ja tycker inte det va mer än rätt haha.
så istället har jag kollat på konståkning...
otroligt imponerande att folk är så duktiga, nykomlingen adrian är min idol, så cool haha.
kommentatorerna är också bra, man fattar lite mer när dom förklarar, men det roligaste idag va ändå en av de kvinnliga kommentatorerna som sa att "han måste sälja sig!" och menade helt enkelt att han måste typ visa upp en starkare personlighet, men ja eftersom my mind is corrupted så spetsades mina öron lite extra av denna formulering.
så är det, och nu ska jag göra en asgod nudelwok hade jag tänkt.

däremot, kan jag avsluta detta i samma anda som mitt fylleinlägg:
jag längtar härifrån!
borås känns så urvattnat.
för det är ju verkligen så, även om det finns jättemycket trevligt folk så ser man ju fan ALLTID samma människor på samma ställen, jämt!
längtar så sjukt mycket efter förändringar, nya människor och nya upplevelser.
men snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback