see the sun

IB life (haha ironin med life...) status:
två av 13 prov avklarade.
ett more to go idag, option i psykologi, social psychology.
man kan väl säga som så att det är inte det provet i mitt liv jag är mest förberedd på.
jag ber en stilla bön att det kommer en fråga på conformity.
men sen, sen kan jag slänga allaaaaaaa psykologipapper.
slängde nämligen en hel del igår.
inte för att jag direkt avskyr psykologi egentligen, men det har inte varit kul att hetslära sig det.
och nu ska jag aldrig mer läsa det så va extremt skönt att trycka ner allt om biological, cognitive och learning perspectives i pappersinsamligen.
pappa tappade hakan lite när jag kom hem och va på jättebra humör efter att ha haft prov till 18 och började slänga papper som en galning haha.
men det va så otroligt befriande, plus att provet igår ändå kändes okej efter omständigheterna.
engelskan kändes bra, så nu är det bara att hoppas.
pappa va för övrigt jättesnäll igår för han både skjutsade mig till skolan en halvtimme tidigare än han skulle åka och kokade pasta till mig, för dom skulle äta potatis hahah och han tänkte att jag nog inte ville ha det efter den utmattande dagen.
han hade rätt hahah <333

men nu ska ja göra mig iordning för att åka till skolan och diskutera psykologi med asianbabes innan det börjar, 11.45.

för övrigt sa alice "hur känns det att va en nörd?" till mig igår hahahah eller nåt liknande.
hon ska så få äta upp det nån dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback