shine on

hur tänker man egentligen när det ska göras som mest i slutet av terminen?
IB är ju en sak eftersom det är internationellt, men överhuvudtaget, det är ju alltid så, på skola som jobb verkar det som.
slutspurten borde egentligen vara i april när det inte är fint väder.
för det gåååår ju inte att sitta inne i det här vädret, och det är svårt att fokusera på att försöka läsa också då man bara vill lägga undan papprena för att dom täcker ansiktet från en fin solbränna/hudcancer.
så idag kan ni säkert räkna ut att jag har fått mer bränna än kunskap :P
men det gör mig förtillfället inget alls.
imorrn skaaa jag ta tag i biologin.
och ta tag i annat som jag krånglat mig in i.
typiskt mig, och ofta kofta liksom haha.
ibland borde jag tänka mindre, men ibland borde jag nog tänka mer.


Safety pins holding up the things
that make you mine
About your hair, you needn't care,
you look beautiful all the time.

the kooks är brao <33

Kommentarer
Postat av: Jennica

Åååh ja, jag tänkte skrivit just den quoten häromdagen men ja, jag fick föhinder haha.

2008-05-10 @ 09:53:09
Postat av: vicky

ofta kofta liksom ;P hahaha (L)

Postat av: h0nung

ofta kofta trosoffer hahahaha

2008-05-10 @ 13:07:02
URL: http://honeykohan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback