cause you've had a bad day

igår vaknade jag upp jätteförkyld, i ett för varmt och stökigt rum och regn smattrande mot rutan och jag hela världen va emot mig haha.
jag gjorde inte direkt nåt för att förbättra situationen för jag orkade inte.
efter att ha tänkt "snart slutar det väl ändå regna" insåg jag och kinga att nej det gör det nog inte, så vi fick gå till sainsburys för att fylla våra extremt tomma kylskåp i ösregn.
vi drog dock med oss george och satt på starbucks i två timmar först.
när vi kom hem med blöta skor osv skildes vi åt och jag bara visste att det här skulle bli en sån kväll då jag skulle sitta och wajna haha.
jag kunde liksom inte gå ut eller göra nåt, för jag var och är sjuk, så jag blev sittandes framför datorn och tänkte alldeles för mycket, såklart.
så ne, gårdagen sög otroligt mycket, va nog den sämsta dagen sen jag flyttade hit.
jag laddade också ner kentboxen igår, och ja jag älskar kent av hela mitt hjärta, men musiken hjälper en inte direkt att bli på bra humör.

så idag vaknade jag, drog upp gardinerna, såg SOL.
tog en dusch, bytte kent mot SMK, gjorde the lovely laundry och ska nu städa mitt rum, sluta sönderanalysera saker, tänka på mig själv, packa inför prag (vi åker imorrn omgomgomg) och bara VARA.
jag har inte tid eller lust att höstdeppa, punkt slut.

Kommentarer
Postat av: teus

du är så klok :) <3

2008-11-02 @ 17:21:33
Postat av: vicky

inte jag heller :( <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback