lol

jag sitter pa en workshop for tillfallet, och skriver "news in brief" = nyheter pa inte mer an 30 ord.
det ar valdigt svart, speciellt eftersom alla handlar om lokala events i Sussex sa jag far liksom inga bilder i huvudet.
lararen bad om ursakt dock, for vi som ar internationella fattar ju inget av det "roliga" i vissa stories, men det har hant forut sa jag vantar mig ingen battring pa den fronten :P
i ovrigt sa gillar jag dom har lektionerna, bra larare, som heter james morrison hahaha, och man lar sig iaf nagot efter att ha kant sig dum forsta halvtimmen haha.
efter detta ska jag pa en lunch lecture som jag enbart gar pa for att man far attendance points haha.

oj den borjar visst om en kvart.
anyway, jag ar helt loaded med plugg sa kan inte ga ut ikvall, som ar en sa bra kvall gah, eller imorrn da det ar forsta, jag skojar inte, julfesten.............
for tidigt ffs.
men anyway, igar forsokte jag plugga ett tag och nar jag gav upp gick jag till kinga, och vi underholl mike genom att dansa, gora grimarser samt headbanga i cam samtidigt som vi sjong nittitalsklassiker som macarena.
vad vi itne visste va att vi hade rakat satta pa ljudet sa mitt i alltihop hor vi ett asgarv och "i can hear you guys"
lol hahah.

ok jag maste ga, far blogga battre ikvall, puss hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback