that's not my name

dagens planer:
- vakna (check!)
- inte gå på print journalism (check!)
- somna om (check)
- duscha (check)
- prata med mamma (check)
- läsa our man in havana
- äta
- göra min i ordning för tylers födelsedagsfest = pub crawl.
han fyller 21 så vi ska till 21 pubar, vilket leder mig till nästa punkt
- dö efter dom förtsa 5 pubarna haha

men det ska bli kul, ser fram emot detta :)
men ännu mer ser jag fram emot imorgon och den här helgen, då vix fyller år och tea och sofia kommer hit och hjälper mig och honey att fira henne! :D
en helg med underbara människor <333
en helg med folk som alltid funnits där
det kommer hjälpa för nu har jag slagits av hemlängtan.

gårdagens höjdpunkt: middag på jamie olivers nyöppnade restaurang i kingston!
det va kärlek vid första ögonkastet och äktenskap vid första tuggan.
jamie i love you haha!

och nu ska jag ta tag i dagens planer.

Kommentarer
Postat av: teus

en underbar helg <3

2008-12-02 @ 20:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback