hilarious

jag vet jag är lite moodswingy men jag hade en dålig kväll igår haha.
pga att jag måste plugga och inte riktigt minns hur man gör och för att jag blir galen av att bara sitta inne på rummet och försöka få nåt gjort.
och för att ja tänker för mycket på massa skit haha.
OCH för att boken jag va tvungen att läsa ut idag va en av dom tråkigaste jag läst ever, och jag är ändå ganska lättflirtad när det gäller "bra" litteratur.
men ne, the visitor av maeve brennan va bara för tråkig efter 20 sidor, läs den inte.
hur som helst, när jag precis blev klar med den vid typ halv två fick jag ett uppmuntrande sms och cirka en kvart efter hörde jag en tjej som ja inte gillar, tyvärr är det min flatmates bästis, bli fasttagen för att röka gräs i korridoren (alltså hon rökte inte i korridoren men vakterna pratade med henne där) hahahahah.
så jag somnade gott :P

skoldagen va helt okej, jag satt mest och tänkte på vad jag skulle äta när jag kom hem hahah.
vi hade en gästföreläsare, och för varje sån föreläsning vi går på får vi bonuspoäng, så jag och kinga går alltid men vi lyssnar mer sällan.
idag lyssnade vi ingenting för killen som pratade va totalt okarismatisk haha, det gav mig ingenting det lilla jag försökte hänga med.
så vi skrev lappar istället haha.
sen gick mötte vi nikki, nataly och mike för att boka pragbiljetterna men i stort sett allt krånglade och folk hade bråttom så vi får göra det imorrn.
sen till nåt av det roligaste ja hört på länge..
vi börjar av nån anledning snacka om hannah, en fransk tjej, varpå nataly säger vem är det, och vi säger öh du känner ju henne, ni gick och öppnade bankkonto förra veckan, hon är blond, fransk och heter hannah.
nataly säger "öh nej, hon är blond, från schweiz och heter alena"
så har vi det argumentet fram och tillbaka, kollar på bild och inser att det nog måste va två olika personer, och plötsligt utbrister kinga "WTF I HAD LUNCH WITH THE ONE I DONT KNOW HAHAHA!" ahahahah så hon har alltså gått fram till en tjej i korridoren och sagt "heeey lets go for lunch" i tron om att det va hannah, dom har ätit tillsammans, och kinga snackacde en massa om photo-frenzy där dom va i samma lag. tjejen säger hela tiden att hon inte minns detaljerna kinga berättar. kinga tror att hon inte minns för att hon är jätteförkyld och trött och fortsätter prata på haha.
så sjukt kul hahahah jag minns inte när jag skrattade så mycket sist.
till hennes försvar så är dom otrooooligt lika, och hur stor är sannolikheten att dom ska ha samma brytning också liksom hahaha.
och alena tänkte väl antagligen att hon inte ville va otrevlig och ba vem fan är du hahaha.
ja shit, det va kul hahaha.

nu ska jag sova lite, plugga och sen gå ut :)
det är baywatchnight på en klubb ikväll, wiho!
ska nog inte go for it helt dock även om jag vill, för dom flesta jag ska gå med ska på middag innan och ville itne ghå med biniki över kläderna haha :(
jag skulle iofs också på middagen men jag dissade den precis pga tröttheeet och känsla av halsont.
så det får bli sommarklänning eller nåt istället.
nu vet ni!
imorrn kommer jag vara död men så kan det va.

på fredag har ajg förresten bott här en månad!
shit vad fort det har gått!
då tänkte jag iaf bjuda på nåt litet extra här hahaha, hopppas ni har några naglar kvar på fredag!

Kommentarer
Postat av: teus

hahah oooh jag väntar med spänning!! ;)

2008-10-16 @ 16:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback