faaaaannnnnnn

vad har jag gjort för att förtjäna dessa tekniska problem?!
datorn la av, bildskärmen frös helt enkelt och nu har ja snackat med supportrar andra gången idag, och snart den tredje för att jag skulle återkomma när den hade gjort nån hårdiskscheck.
men vad händer, jo, den hänger sig också! stannar på 14 procent, vad i helvete!
och nu när jag ringer finns det ingen ledig tekniker, och det finns varken telefonkö eller uppringning på det jävla stället.
fitttaaaaa rent ut sagt.
jag orkar inte.
hela min dag har kretsat kring datorproblem och jag är dessutom sjuk och jävligt trött.
jag känner mig nästan mentalt instabil just nu för allt bara går fel.
kan det inte bara bli onsdag och tills dess löser någon allt som ska lösas till dess åt mig?
det är nämligen inte lite saker.
hade betalat en stor summa för det.

allt suger, hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback