fresher's flu

så, vad har hänt sen sist?
i lördags höll jag mig till det jag skrev, jag gjorde absolut ingenting förrän på kvällen, då jag träffade netta.
vi träffade kinga och mike som hade varit på photo frenzy, det va tydligen jättekul och man fick gratis mat och alkohol efteråt så jag ångrade mig lite att jag inte hängde med.
men jag hade inte pallat, den dagen fick jag nämligen min första alonetime på typ 10 dagar.
det var välbehövligt, jag kommer inte från en stor familj så jag är inte van att det alltid är folk omkring en.

på söndagen begav jag mig in till london city för att träffa viiiix <333
hade saknat henne såklart, och självklart hade vi massor med stuff att prata om.
vi gick runt i london och såg det som vi helt enkelt måste se: big ben och buckingham palace.
check haha.
sen slutade med att vi gick hela vägen hem till vix, det va långt och vi hamnade i ett "inte så bra område" hahaha.
men det va spännande.
hos vix träffade vi emelie och lite annat folk, och jag blev introducerad till stir fry, som nu är min nya självklarhet i kylen haha!
sen åt vi upp ett helt paket glass och snackade tills vi somnande haha.

måndag, och jag vaknar upp förkyyyyyld.
usch.
men va bara att pallra sig upp och åka hem till kingston, för jag hade en lecture att gå på.
den va inte så jobbig och inte så givande heller haha.
drog hem, och var egentligen alldeles för trött för att gå ut, men det va den enda chansen jag hade under veckan, då ja börjar tidigt alla dagar utom måndag och tisdag.
så jag och kinga gick till nataly, som bor i dom finaste hallsen och oooommmggg, vad avis jag blev.
det va som ett hotell typ.
köket va helt amazing och ah, det va hemskt för oss vanliga att komma dit och se hur vi kunde haft det hahaha.
kinga hade av misstag köpt typ den enda vinflaskan jag sett utan skruvkork, vilket resulterade i att en äkta fransman, louis, fick försöka öppna den med en sax hahaha.
det gick bra, men vi va ju tvungna att dricka upp allt, vilket för mig inte va så jättebra haha.
men jag hade kul, speciellt på förfesten :)
sen hamnade jag och netta på nåt ställe som jag tycker va lite skumt.
jobbiga människor som va fööör på.
när vi drog hem lyckades vi reta upp en busschaufför till max, det va riktigt roligt faktiskt haha.

så idag började jag tack och lov inte förrän klockan tre.
segade mig hela förmiddagen och missade såklart bussen.
är inte så långt att gå, men jag tyckte det va jobbigt bara att andas pga min förkylning så det va inte kul.
vi hade vår förtsa riktiga lektion idag, det va kul faktiskt, news quizet gick skit men det va väntat, men uppgiften vi fick göra kändes ganska bra.
sen pallrade jag mig hemåt, och tyvärr va jag tvungen att handla för jag hade ingen mat alls nästan, och då suckade jag lite över vuxenlivet haha.
det enda ja ville va att gå hem och lägga mig och hosta under en filt och bli serverad te och mat haha.
men icke.
jag måste ha varit så irriterande för mina flatmates idag med, hostar och snörvlar hela tiden.
imorrn skaaa ja vara bättre.
men då måste jag nog sova nu.
min första lektion börjar nio, och jag har ingen som helst aning om vart rummet jag ska va i ligger haha, great.
men ska bli kul med creative writing dock :)

just det, den 24e oktober drar jag back till borran i några dagar, precis på alice födelsedag, perfa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback