just walk

eftersom honey redan har gjort en sammanfattning som innehåller allt jag kan komma på, så tänker jag inte lägga ner tid på att göra en till, utan hänvisar er istället dit.
jag har lärt mig i stort sett samma saker hahaha.
istället tänker jag göra något som ligger mig varmt om hjärtat, nämligen skriva ner dom roliga citaten jag kommer ihåg och hoppas att vissa kan vara lite underhållande även för er som inte var där.

vix: (tittar på min resväska som har ett klistermärke från musiklagret påklistrat för att jag ska kunna känna igen den lättare) har du köpt din resväska på musiklagret?

jag: (när vi äntligen kommit fram till hotellet och lagt oss första natten, vid fem på morgonen och böneropen från den närliggande moskén drar igång): PALLA!

receptionist: (vi frågar om vägen till stranden)
no right, no left, just walk! no map!!!

random försäljare: (när honey säger att vi "maybe" kommer senare) why maybe? mabies make babies!

expedit på ett bageri som sålde frukost: nice day, nice breakfast!

thilde, 8 år:
kan ni göra såhääääääääär? (drar upp ena benet över huvudet och skryter med sin vighet)
honey: nej, men kan du multiplikationstabellen? nej, just det!

honey: var är thildeeeeeeeee? jag vill leeeeeeeekaaaaaaaaa

daniel:
det kommer gå bra, säg bara att jag är din bror!

putte (haha): jag och min bästa kompis snackar mest om interna saker

thilde: har du tappat alla dina tänder?
jag: (efter alldeles för lång eftertanke) öh....ja, det har jag väl? (det va varmt, okej hahah)

försäljare: are you sisters? (till honey och vix)

kille på stranden:
are you sisters? (till mig och honey)

samma kille på stranden:
my friend is nice, but i know he looks a bit different

jag, till samma kille: he's throwing stones at me, maybe he is a bit different

random man i bazaren som drack te ur ett typ shotglas där det va en mun kvar: you want tea? *räcka fram "muggen"*

random turk: i think agily is a lie!
(lite senare): what do you do on a fucking island?

turk
: where do you live?
vix och jag: in agily?
turk: ah okey

honey: (till ett gäng i hotellbaren) ich liebe dich (hahaha kanske inte, men nåt på tyska sa hon iaf)
gänget: eh... we're finnish
honey: SUOMI FINLAND PERKELE

honey, under dagen: long island ice tea är så jävla äckligt, ska aldrig dricka det igen
honey, på kvällen: two long island ice tea!

jag, asfull: ja fattar inte era regleeeer, ja får ju fan inte dricka nåååååååt, ja vill inte va meeeeeeed
(lite senare när alla ger sina klunkar till mig)
jag: MEN VA VILL NI, måste ja dricka allt eller?!

henri:
du vet att om man värmer spritflaskan så blir alkoholhalten högre?
vix: va?!

jag
: (till honey som försatt mig i en mycket obekväm situation haha) sanning eller konka, OCH DU SKA FAN TA KONKA!

honey: elza (hahahahha, det här va det mest interna)

vix: är du senil? har du börjat pensionsspara?

thilde
: har du sett titanic?
jag: aah
thilde: visst är den sorlig?
jag: ja
thilde: tänk om det går så för dig?

vix och jag: thilde är kär i abdullah! (haha ja, vi är jättemogna)

turk: come here look at the menu
honey: i cant read!

turk: svenska?
honey: hola, como esta?

turk: you like party?
jag och vix, hela tiden i kör: yeah
turk: you waiting for someone?
jag och vix: yeah
turk: you wanna come party with me?
jag och vix: no!

random svensk kille till honey
: schnällaaa kan jag få låna fem lira?

jag, frågar vad något som ser ut som konstigt smör är och får svaret: here you can taste *tar upp världens megasked*
jag: eh no, what is it?
han: taste!
jag: no haha! what is it?
hans kompis: it's butter (killen hade alltså tänkt mata mig med en matsked smör ungefär hahaha)

jag: do you have paul frank?
försäljare: we have hello kitty
jag: i dont want that, so you dont have paul frank?
försäljare: come here, look, hello kitty, very nice
jag: no
försäljare: why you dont want kitty?
jag: i dont like it
försäljare: but why?
jag, mycket irriterad: i want paul frank, I WANT THE MONKEY OK?

annan försäljare, när jag väl fått tag i en paul frank t-shirt till alice, kommer med tröjan helt ihopvikt och av nån anledning får jag för mig att jag måste kolla på den så jag viker ut den, och vad ser jag, om inte jävla hello kitty haha!
jag: nooo, this is hello kitty, i want paul frank
försäljare: huh?
jag: i want the monkey, not the cat! they are not the same!
försäljare: oh

honey: can we take a shower? (vi va helt oljiga efter massagen)
hamamkvinna: no, it's NICE, like baby!

alla turkar, hela tiden:
tjena mittbena, hur mår duuuuu?

sådär haha, nu måste jag duscha, men jag har säkert glömt nåt, fyll på isf asianbabes!

Kommentarer
Postat av: honungen

HAHHAHAHAHA jag skrattade hööögt hahahahaha

Postat av: vicky

HAHAHAHAHAHAHHAA so did I :D

2008-09-02 @ 12:21:22
URL: http://vix.blogg.se/
Postat av: vicky

Thilde: Hon har inga.. jag har nästan inga jag heller men ni har sköldpaddor.. riktiga paddor!



Man: så gymnasieutbildningen.. är den 3 år eller?



kommer nog på fler sen ;D

2008-09-02 @ 12:31:00
URL: http://vix.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahahaha fan vad ni är störda :D

2008-09-03 @ 19:55:44
URL: http://telicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback