machines have less problems

det är oerhört tråkigt att storrensa ur sitt rum.
nu får jag mitt straff för att jag tidigare varit så sjukt lat.
det är veckobrev från fyran (har fan flyttat två ggr sen dess, vad är mitt problem haha?!), fula ylletröjor, trasiga strumpor, hemsydda otroligt fula väskor.
VARFÖR har jag inte slängt saker tidigare?
anyway, så är mitt mål att vara klar med allt på torsdag no matter what.
det måste gå nu bara för att jag har skrivit det här haha.

jag köpte en kalender igår och kände att en del av mig faktiskt längtar efter att leva mer strukturerat och helt enkelt att gå i skolan.
just nu känner jag att jag inte gör något vettigt, alls, och det känns konstigt.
men jag menar inte att jag ska bli en organiserad människa på alla plan.
jag tror INTE att jag kommer hålla städat i mitt lilla studentrum.
tror snarare på mögliga tallrikar som honey sa haha.
men mitt stökiga rum är är jag fett trött på.
kläder och papper, viktiga papper till och med, överallt.

idag tror jag däremot att jag kommer bli med laptop.
det kan tyvärr göra att städningen sköts upp, men jag måste ju ge min nyfunna vän lite attention.

kom förresten på att jag har glömt ett underbart citat från alanya...
honey (har precis träffat basketkorgen vid poolen efter ett antal försök och skriker): JAG ÄR DEN NYA MICHAEL JACKSON!!!!!!

hahahahahahha
och för att utsätta henne lite mer sa hon såhär när temat va "djur" i ölspelet i lördags: mapa! fan, jag tänkte på majs, och mayaindianer, men det är ju inga djur så jag försökte säga apa!

och vix va nära att klara sig från att bli skrattad åt, men... hahaha
anna: temat är OS-grenar
jag: konstsim
tea: tennis
sofia: längdhopp
vix: MEH JAG SKULLE JU SÄGA DET
jag: det finns typ 300 grenar till hahaha (jag va jättetyken hela kvällen, ja haha)
vix: just det, TENNIS!
HAHAHAHAH

nu ska jag gräva lite längst in i min garderob och se om jag hittar nåt skoj...


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha lol på dom två :) städat klart än latmask? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback