pyjama party

ikväll va det pyjamasparty i hela kingston, sjukt kul!
jag skrev ju i förra inlägget att man kan gå ut själv för att man ändå hittar vänner, och det höll jag på att få äta upp då jag inte hittade mina roomies då vi skulle gå haha.
freakade ur lite för jag trodde dom hade knackat när ja duschade och sen bara stuckit, men så va icke fallet, jag hittade dom och kunde lugnt och sansat ta mig till studentbaren haha.
killarna vi va med i måndags hängde också på, dock iklädda vanliga kläder, och efter att jag återigen föreslagit sten sax påse gick dom hem och bytte om HAHAH, fast okej det va väl egentligen mest för att man skulle komma in gratis på nattklubbarna om man hade pyjamas, men jag gillar att tro att mitt ägande i sten sax påse påverkar folk :P
det resulterade dock i att dom delade på en flaska jack daniels i lees, min enda manliga roomies, rum och inte kom ut förrän ett och då fick dom inte komma in hahaha men men, that's another story för det fick jag reda på sen.
jag tappade nämligen, såklart, bort jayne och sam efter cirka 30 min på studentbaren hahah, men det va tur i oturen för jag träffade en störtskön tjej som jag bondade med direkt samt en jättesöt amerikansk kille som jag antagligen ska gå ut med imorrn, för då kära vänner...då.... kommer... BUSTA RHYMES TILL KINGSTONS STÖRSTA NATTKLUBB!
det är ju sjuuuuukt, screw fabricfesten i london säger jag bara hahaha.
när dom berättade det för mig trodde ja dom skojade, eller att jag missuppfattade och att det skulle va typ busta rhymes kväll, men nej, han kommer dit i egen hög person haha.
lee och freddy skrattade åt hur mina ögon spärrades upp när jag pratade om det, men wtf, jag är från sverige sa jag bara haha, seriöst, till trägårn kommer "bättre än igår"banden och hit kommer busta hahaha.
aja jag ska lugna ner mig nu, men jag blir mer och mer overwhelmed efter varje utekväll här, det är helt enkelt så otroligt roligt!
och man vet aldrig hur kvällen ska arta sig, jag trodde jag skulle hänga emd gänget jag kom dit med, men istället gick ja till ett helt annat ställe med två brittiska tjejer, amerikanen samt en brittisk kille med världens coolaste pyjamas, typ en kimono haha.

sen gick jag hem, gör det jämt nästan trots att ja inte får haha, med kinga, en polsk jätterolig tjej, och när ja kom in genom dörren möttes jag av ett "hello elza" (dom visste att det va jag för att jag hostade tror jag, ja hostar konstant haha) av lee och freddy så då satt jag där ett tag och snackade, råkade förolämpa lee för jag sa att hans farfar, på ett foto han hade, såg ut som påven HAHAH, men seriously, han gör det haha!
en lite rolig grej, enligt mig, är att jag när det blev tyst sa från ingenstans "i have like ten bananas, do you want some?" hahahaha, för ah jag har det för mamma köpte dom och jag gillar inte bananer så mycket så jag kommer aldrig äta dom och nu luktar mitt skafferi banan så jag ville bli av med dom :P
men det lät nog rätt roligt och väldigt väldigt random.
men dom blev glada och tog fem bananer var hahahaha.
sen kom tjejerna hem och joinade oss, och ja för cirka tio min sen tyckte alla det va dags att sova.
jag har iaf inget förrän 13 imorrn, pheeeewwww.
men på fredag börjar jag 9 och det mötet är det viktigaste på hela veckan, typiskt, kunde dom inte tänkt på att det krockar med busta?! hahaha
aja jag känner att jag bverkligen bara flödeskriver i bloggen numera, men det är så mycket jag vill skriva ner!
hoppas att nån uppskattar det iaf haha :D
jo just det, det jag ville understryka med "hello elza" innan va att jag älskar hur britter uttalar mitt namn haha!
det låter så mycket bättre på engelska än svenska, och dom säger det som om det vore jätteexotiskt haha.
ne shit, bottom line: i freakin love this place!

nighty

Kommentarer
Postat av: vicky

neee fabric ska ääääga :D:D:D hahaha ne men ha så kul ikväääll <3

Postat av: teus

jaaaaag uppskattar dina inlägg!:D och WTF BUSTA!? JAG HATAR BORÅS. JAG VILL INTE TILL TRÄGGAN PÅ LÖR, JAG VILL FAN OCKSÅ SE BUSTA. GAAAAAAAAH. Livet suger, gud suger. ha det underbart, jag saknar dig jättemkt din fjant<3333333

2008-09-25 @ 21:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback