typiskt

om nån följer mina tekniska problem med spänning så har upplösningen kommit nu.
vi åkte tillbaka till elgiganten, killen kollade på den i cirka 10 sek och sa att den va oanvändbar, ett fabrikationsfel, måndagsexemplar osv.
så självklart får vi en ny, men på tisdag, en dag innan jag drar, men men, föredrar ändå det före att leta runt igen för det va asjobbigt, jag vill ha just den liksom.
så nu mår jag bättre, men kan inte hjälpa att det svider lite att jag har suttit och försökt förstå mig på en helt trasig dator hela dagen haha, men men.

jag vill inte klaga mer egentligen, men jag är sjuuuuuk.
imorrn ska jag vara frisk samt på bra humör.
eller jag kommer bli på bra humör om cirka en och en halv timme då ja träffar folk.
men slutsats: den här dagen hittils har sugit fruktansvärt hårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback