blöööh

Idag är en dålig dag.
Jag äcklas verkligen av mig själv för att jag är så fruktansvärt lat, okoncerntrerad, oplanerad, oorganiserad, bakfull, patetisk, virrig, förkyld, trög, you name it.
Imorgon är det dags att ta nya tag. Det var omöjligt idag. Ville ligga kvar i vickys bäddsoffa och snacka med mina bästa babes hela dagen, hela veckan.

Jag blir lite sur på mig sj ärligt talat, knappt tre veckor här och jag klättrar snart på väggarna.
Som en så fint sa "Elza, det är alltid antingen allt eller inget för dig, du har inget mellanting".
Så sant, så sant. Antingen ligga halvt paralyserad i sängen framför tv:n eller göra precis allting på samma gång.

Men okej, nu får jag ge mig, nytt år, nya krafter?

Kommentarer
Postat av: honungen

det kommer gå bra babe <33333333333

Postat av: vicky

du hade gärna fått ligga kvar haha :* nee men vi ska se till att klara det här elza! WE MUST! <333

2009-01-06 @ 23:13:25
URL: http://vix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback