förresten

Jag börjar tappa svenska ord, hela tiden, och jag stavar fel konstant, oftast märker jag det men idag skrev jag tex "sätt" istället för sett och igår va jag tvungen att tänka hur man stavade check (skrev tjeck och käck ahhahaha).
Och när jag pratar med familjen så märker ja det direkt, svengelska ftw. Det är ganska konstigt och lite läskigt.
Och min bottom line: jag läste igenom mitt senaste inlägg och ser att jag skrev lite wtf:igt haha.
Jag ber om ursäkt, jag flödeskrev och jag är trött. Och okej, jag har blivit sämre på svenska haha.
Vad är det som kryper? Ormet, osv osv osv hahaha.
Så jag ber om ursäkt för detta, men till mitt försvcar pratar jag nätsan aldrig svenska.

Gåd nat meniskor <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback