i wanna take a ride on your discostick?

hahaha
Just det jag skulle ju blogga också. Sitter förtillfället och sippar lite rödvin, och ska snart dra på födelsedagsfest.
Jag har precis insett storheten med lady gaga, hon är fett bra jao!


hahahaha hm jag tänkte redogöra för mina senaste dagar men ja orkar fan inte, idag är en sån dag då jag mest vill bli full faktiskt haha, man får ha såna dagar :p
det ör också fredag den trettonde och dag ramlade jag helt utan anledning, rakt ner på marken.
WEIRD.
men ah vad har hänt dom senaste dagarna hmm, jag har fått bra marks tillbaka, dåliga marks tillbaka, gymmat JÄRNET verkligen, diskuterat politik, lackat på folk, tröttnat på saker, snackat med folk jag inte pratat med på länge, kanske kommit nånvart?


he he he he he, fy fan vad vin slår snabbt nuförtiden jag förstår inte.

imorrn ska jag till london town och umgås med mina älskade babes, wiiiie!
museum och melodifestivaleeen <3

i want to kiss you, but if i do then i might miss youuu, haha lady gaga asså.


gud jag känner på mig att det här kommer bli en kort kväll för mig haha.
PUSS PÅ ER, take a ride on a disco stick!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback