på en fest nånstans?

I natt drömde jag om rederiet. Det va lite konstigt måste jag säga, och jag var ytterst förvirrad när jag vaknade upp med karaktärer som uno och joker i huvudet haha.
Jag tror jag skippar att försöka tyda den drömmen.

Igår hade jag en low point of my life, då jag bråkade med ett biträde på postkontoret.. Hon insisterade att det jag skulle skicka hade pre-paid porto, vilket det inte hade, och det slutade med att hon i stort sett bad mig att gå haha. Jag var förbannad på henne hela dagen ärligt talat haha, för det va nästan pinsamt. Idag lyckades jag dock skicka iväg det där jävla paketet, men jag gick till ett annat postkontor, längre bort.... Ibland är det omöjligt att förstå sig på detta land haha. Men det är iofs ofta därför jag verkligen älskar det oftast.

Jag hatar inte hundar längre, för nu har jag sett marley and me. Jag tror att hela biosalongen grät, haha jag tittade åt höger och en biffig kille som såg ut som en typisk "inte visa känslor" kille snyftade bredvid mig, och då började jag nästan skratta istället. Husdjur alltså, kom fram till hur mycket jag saknar siki, och hur otroligt hemskt det skulle kännas om han försvann, men nu är det bara en vecka kvar tills jag ska hem! Jag vill på ett sätt inte hem för det betyder att när jag kommer tillbaka är det bara fyra skolveckor kvar och sen kommer alla splittras och det kommer va KALLT i borås, men samtidigt har jag hemlängtan. Och alla här åker hem alla tre lovveckor så finns ingen direkt anledning att va kvar här haha. Jag skickade ett morsdagkort till mamma, med en mor och dotter på framsidan samt texten "only mother knows what's best for you" -  hon uppskattade det haha! Det är sant också, det ska ärligen sägas, och det kan jag villigt erkänna nu när jag börjar bli till åren haha.. Ahhhhhhhhhhh jag fyller snart 20, det här är galet.

Aja, jag är fortfarande barn i sinnet och just nu känner jag mig ungefär som en 13-åring pga ett sms.
En glad 13-åring dock!

Godnatt på er folks.
Speciellt tea som snart åker till kinaaaaaaaa! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback