everyone including me

Hmm, jag har ett sår i tandköttet, skörbjugg? Haha nej, jag tror inte jag har c-vitamin brist, efter all vodka med apelsinjuice och alla citroner jag äter med tequilan. Och jag är ju ffs vegetarian och då kan man bara inte ha c-vitamin brist! Om så är fallet ska jag skylla på J som bara dricker tranbärsjuice, jag är vad vid apelsin haha.

Nu försöker jag få ihop 500 ord till min research log. 500 ord är inte så mycket, men det är mycket när det handlar om att lista källor i punktform. Jag har 240 as we speak och då har jag verkligen pushed it och lagt till pappa som en källa hahaha, vilket gav mig så mycket som 18 extra ord... Själva artikeln känns dock helt okej, måste bara få till ett lite lagom klämkäckt slut.

Men det är alltid svårt att plugga vid datorn. Sitter även och kollar potentiella accommodations inför nästa år. ALLA alternativ innebär att dela rum..... Kan det bli mer amerikansk collegeserie? Det ska bli intressant men jag måste säga att jag är lite rädd för att dela rum med någon, har liksom aldrig gjort det, inte ens med alice. Är lite bortskämd antar jag men jag är ju så van vid min ensamtid. Och att det antagligen kommer vara en amerikansk tjej gör ju inte saken mindre läskig hahaha. Men, jag ska inte klaga, har ju ändå blivit accepterad för ett utbytesår i new york wahhhh. Vet inte så mycket detaljer än, är ett möte på onsdag, som ska "last several hours" enligt mailet så det är förhoppningsvis givande. Men vad jag tror nu är att om allt går som det ska så åker befinner jag mig på amerikansk mark i mitten av augusti. Vilket egentligen är ganska snart med tanke på att jag inte vet just nånting än haha. Men det löser sig, jag har slutat vara stressad, det tar för mycket tid haha.

Har ju redan sagt hejdå till alla exchange students, på en båtfest i onsdags. Det är lite sorgligt, tur att facebook finns. Sen har ju jag och kinga en plan att våldgästa alla vi känner i USA, speciellt dom i california och san fransisco. Åh, äntligen orkar jag tänka på framtiden som jag alltid brukar igen och se fram emot allt jag ska göra. Några veckor va det verkligen bara jobbigt, men nu har jag en plan (haha) och vet vad jag vill.

Förresten är J's biljetter bokade nu, den 22a juni får borås besök av en gibralterian, hahaha jag vet verkligen inte om det är så man säger det på svenska, det låter typ som ett djur? Det ska iaf bli helt underbart, frågan är bara vad man ska visa i borås haha.. pinocchio och knalleland? :p Jaja det löser sig.

Okej om jag inte fortsätter plugga nu måste jag be nån tortera mig tills jag gör det för nu börjar det bli rejäl tidspress. Dags att bli stressad elza, come on! (åh gud, ja hatar ju när folk skriver om sig själva i tredje person men låt gå för den här gången........)

Kommentarer
Postat av: Alice

ELZA!! du får ladda upp mer bilder i bloggen tycker jag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback