YES!

Woooooooo, jag som redan hade haft en bra dag - en nybliven vän har köpt mig och kinga en flaska tequila!!!!!!!
Ni kan inte fatta hur mycket det betyder haha! Jag har varit i en ny miljö, nya människor, konstiga människor, freshers week och bara drickit pissig jävla öl - och nu fått tag i min absoluta favoritalkohol i hela världen.

Fredag, citron, salt, lycka haha!

Okej jag är medveten om att jag låter som om jag är en totalalkoholist som varit på misslyckat rehab, men jag är van att vara i festmiljöer med alkoholhalter över 5 % sen typ fyra år tillbaka och det är inget jag planerar att ändra på än.

Förlåt pappa, du lär ju läsa detta över morgonkaffet på kontoret imorrn och begrunda hur jag egentligen är funtad, men försök förstå mig hihi! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback