Gammal

I Sverige är jag 21 nu, här är det fortfarande 45 minuter kvar. Haha ne asså jag vet inte vad jag känner inför den här födelsedagen. Lite åldersnoja måste jag väl erkänna att jag har. Som alice sa "bara nio år kvar till 30," och drog på smilbanden hahaha. Men att kunna köpa och dricka alkohol när och hur jag vill är såklart mer än efterlängtat. Verkliiigen. Annars hade jag nog försökt ignorera den här födelsedagen lite haha. GAMMAL. Haha.

Synd bara att min skola inte ger ledigt för påsk! För måndagar är nämligen min allra längsta och jobbigaste dag, har tre lektioner, en av dom tre timmar lång, och börjar såklart 8 på morgonen och slutar halv åtta på kvällen. Så min födelsedag kommer bjuda på mycket lektionstid, som payback för att jag nog varit ledig pga påsk typ 70 % av mina födelsedagar. Minst. Men förhoppningsvis blir lika fint väder som i helgen (23 grader!) och på kvällen indisk middag eller pubmat haha, vi har inte bestämt än.

Men som sagt helgens väder. Helt jefla otroligt, folk såg och solade och grejer. Jag gick runt i shorts, linne och sandaler hela helgen. Satt ute och läste, och idag skrev jag på min jävla pjäs/skript som jag skjutit upp till sista dagen. Det var inte roligt och den suger, men så kan det va haha. Men jag var helt enkelt för upptagen med att soak up the sun, vara bakfull, bestämma vad jag skulle göra i lördags, få hit en mycket het man igår igen, som ett brev på posten haha, och vi endade up med att åka till en diner vid typ midnatt, mycket amerikanskt, speciellt eftersom vi mölade i oss cheesy fries (aah, inte chips som i england, stor skillnad!) och mozarella sticks. Med gravy..... Beach 2010 hahaha? Sen kollade vi på världens roligaste simpsonsavsnitt, massa chris rock (han är ett geni) och the big lebowski, som var riktigt rolig. The duuuuude, likz0m.


The Dude.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback