in this new romantic way

Nu har UNICEFs kampanj för varenda unge startat! Skänk pengar på http://www.unicef.se/egna-insamlingar/pell, som sagt ni kan skänka hur lite eller mycket som helst, se det som en födelsedagspresent haha ;) Ni kan också köpa en UNICEF-nål för 20 kr där 16 går till insamlingen. Hur bra som helst ju! Och FN fungerar och gör nytta, vad folk än säger. Mycket sker bakom kulisserna, eftersom FNs arbete för till exempel mänskliga rättigheter inte handlar om att invadera ett land och tvinga dom att ändra sina sätt att göra saker på, utan istället på att övertyga landet om att internationella normer bör gälla ALLA, och inte har kulturella undantag. Det klart FN skulle kunna jobba bättre, men dom har en oerhört begränsad budget pga att många länder inte bidrar tillräckligt mycket. Sverige är en toppbidragare och det ska vi vara stolta över, och bidra privat också.

Med detta sagt hoppas jag att nån mer än min pappa samt en okänd välgörare bidrar till detta... alla har råd med en tjuga.


On another note så ska jag snart ut och inviga mitt uteliv i USA som 21 år. Pepp? GANSKA!
Mitt minneskort har krånglat så vi får se om det blir några bilder, förhoppningsvis tar någon annan kort jag kan sno.

EDIT: minneskortet verkar fungera, så här är två bilder från gårkvällen:


min b-day outfit, sommarväder likz0m


Kinga på den japanska restaurangen HAHA maten ser inte så aptitlig ut, men det var den :p

Aja då får vi hoppas kameran inte krånglar ikväll, pözz på er!

Kommentarer
Postat av: R e b e c c a

Riktigt söt topp du har på dig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback