no one can tell, damned if I do

Jag är trött i ögonen. Och kan inte sluta lyssna på den här underbara låten med underbar video:



Wa-aa-aaah.
I slutet av videon ryser jag nästan, så fint och sorgligt. Försöker minnas i vilken blogg jag hittade den, men funkar tyvärr inte haha.

Hur som helst, jag har massa plugg till imorrn. Två-tre sidor till på en uppsats ska vara klara innan 12.15. Och jag ska göra en egen logga och kolumn (design) innan 16. Men idag orkar jag nog inte mer helt enkelt och funderar på att gå och lägga mig och ta igen många timmars missad sömn. Börjar åtta imorrn, underbart helt enkelt.

Haha just det, en helghöjdpunkt, Irish matt, som han är lite ökänd som, kom ihåg att jag fyllde år för en vecka sen (helt sjukt för han har inte facebook och han hörde det en gång när vi va ute bara haha) och kom med en försenad födelsedagsöl till mig. Så himla snällt, vi har liksom aldrig riktigt umgåtts mer än precis i början i höstas och bara pratat en gång den här terminen!

Men okaaaaaaj, nu ska jag försöka sova om inte kinga fortsätter terrorisera mig, hon kastade precis "teen vouge" på mig haha.....  Lyssna på låten och kolla videon jao! Jalla bye, hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback