save tonight

Idag har jag:


Försovit mig. Bara tio minuter men ändå. Jag sätter inte klockan på bästa marginal direkt... Min lärare sa att det kan vara en av dom smidigaste insmitningarna han sett, swisch bara, så satt jag där hahah. Min halsduk kan förklaras med att det blåser som fan. Vissa går barbent, jag ente förstooo.


Så jag drack medicin. I bakgrunden: min söta födelsedagskopp jag fick av kinga.


Jag vann det här armbandet på en lektion HAHAHA. I am a nerrrd.


ze closet

ze floor closet...

Mina smygförsök att få kinga att konveretera hahahah


Den här satte hon upp när jag inte ville gå till gymmet....... hari nte gått sen dess haha..... det va i februari.... men iaf, det var lite av min dag, nu hinner jag inte mer jaooo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback