sound of the streets

I fredags stannade jag kvar i NYC efter FN-föreläsningarna var slut, och fick sällskap av Keith som kan New York bra för att ta foton till mitt projekt om gatuartister. Det fanns något att fota var man än vände sig, och New York var riktigt vackert och upplyst av sooool.  Tog runt 300 bilder, men här är några, oredigerade än sålänge för jag pallar verkligen inte än haha:


Central Park. Saxofonisten försökte locka större bidrag genom att säga att gitarristen precis anlänt från skottland och aldrig tidigare sett en 20-dollar-sedel, haha.


Washingtson square park (jag vet att ni kanske inte bryr er, men skriver mest för att komma ihåg själv tills jag ska presentera fotona, för förra gången sa jag fel ställe och det var pinsamt haha.) Riktigt cool grupp, dom sjöng in the djungle och var allmänt gangsta.


Tyckte att det här stället var ganska egendomligt att spela på. En mörk tunnel i central park när alla är ute i solen. Tyckte också att mannen såg skum ut, såg honom rodda upp innan han började och tänkte att jag går tillbaka och checkar sen. Det gjorde jag rätt i för jävlar vad bra han var. Oj den här bilden sög iofs, helt skev men okej får hoppas på nån utav dom resterande liknande bilderna haha.


Tyckte också om hans moderna låda. Ska inte använda den här bilden utan istället en närbild på hans stråke, men i alla fall.

The Twins! Heeelt underbara, vilka entertainers. Också i Washington Square Park.







Sicken linslus haha! Så söt! Union Square är det här, känner igen Forever21 bakom, sorgligt nog haha.


Konstnär i, japp, Washington Square Park. Allt estetiskt händer där haha.


Mera Washington Square.

Och här något random, väldigt New Yorkigt....

Hahaha!

Godnatt, jag gör verkligen ingen nytta just nu, tacka gudarna för sovmorgon imorrn = vakna tidigt och göra klart saker.


Kommentarer
Postat av: h0nungen

detta fick mig att skratta hahaha:

dom sjöng in the djungle och var allmänt gangsta.



in the djuuuuungle the mighty djungleeeee



du kommer vara saknad ikväll!

xxxx


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback