summerpics

Har ju inte lagt upp så många sommarbilder, och nu när det är så grått och tråkigt kan jag ju roa mig med detta :)


Falkenberg

Mera Falkenberg - tältsemester

strandtennis

bikinin jag fyndade i LA och ångrade när jag inte hade pengar i NY, men sen slutade ångra när jag kom hem haha.

Fin syster

En rocka på havets hus i Lysekil. Tycker den ser ut som spöket casper, haha.

Siki och våran röda trappa.

Ven. Och byst. 

Ven

Brunch! Skapade denna culinariska upplevelse alldeles själv faktiskt :P

Verandabygge

stäääääääädsmusikäääääänteeeerna performs i will survive tror jag bestämt



sen blev det after work, då gick det utför haha!

Nu orkar jag inte mer för den här gången.
Ikväll ska jag på inception, hoppas den är så bra som alla säger, för den är fan två timmar och tjugoåtta minuterrrr.

Kommentarer
Postat av: korven

blogga nån gång då din gik, du får massa statistik tack vare mig.

GÖR SÅNA DÄR SCONES SNART IGEN!

2010-09-01 @ 14:29:27
Postat av: Johanna på UNICEF

Hej!



Johanna heter jag och jobbar som webbansvarig på UNICEF, vi har precis startat nätverket: Bloggare för varenda unge - och då du tidigare skrivit om oss undrar jag nu om du har lust att bli en del av det. Det är absolut kravlöst! Kika gärna in på sidan.



Ingen kan göra allt men alla kan göra något - Tillsammans kan vi förändra utsikterna för miljontals barn!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback