Om mig av Alice (lillasyster)

Shu bre!
Nu ska jag skriva lite om min syster Elza!

Hon är en sjukt barnslig tjej som är 21 år. Hon ser ut som en 15 åring och beter sig som en 5 åring. Men well well, vi har väldigt kul tillsammans i alla fall! Trots att det skiljer 7 år på oss så skrattar vi åt samma saker, gillar samma saker (oftast) och gillar att göra samma saker! :D Men som de flesta kanske vet så har hon flyttat till london. Och det kanske va bäst så ;) Haha sorry, men det är typ så! För när vi träffas med några månaders mellanrum så hinner man typ... andas lite. Asså va med varandra alla lov... För annars retar vi gallfeber på varandra!
Hon tror att hon vet så mycket om mig... Men det gör hon inte :D Men vi har sjukt många minnen i alla fall!

Det ROLIGASTE minnet ever utspelade sig på kanarieöarna. HAHAH, som ni kanske vet så är elza livrädd för hundar (till och med en chiuahua). Och att hon helst inte rör på sig så mycket. När vi låg på stranden så skulle elza gå på en sån där äcklig strandtoa. Ingen ville följa med haha. Efter en stund hur vi ett skrik, vänder oss om och ser elza springa som en idiot med en stooor hund efter sig! HAHAHAHA, ni vet det brukar vara en sån där gång med plankor i sanden så att man inte bränner sig, hon hoppar över den som värsta sprintern haha! SÅÅÅ KUUUUL, jag och mamma skratta ihjäl oss! Vi satt redo med kamerorna när hon väntade sig tröst, haha ;)

Har massa andra roliga minnen, t.ex när hon skulle bli bortgift till en mandelman för en kamel, när HON sjöng och så kom en in i vårt hus och elza sa högt: ALICE DU FÅR ÖVA MER PÅ SÅNGLÄXAN SENARE, när vi såg en man i london som hade gröna byxor neddragna under röven, en rejäl butcrack, som bara satt där HAHAHA, "svensk flicka sockerdricka", alibaba, bombastic twins, chicken and falafel, att när jag var mindre så hade jag som reflex att sätta händerna för huvet så fort nån gick förbi för att elza alltid slog mig där, näsknäppduellerna, att jag gav henne ett kontrakt på att hon fick ett rött nagellack av mig om hon aldrig mer snodde mina, banana ner min klänning, paris hiltons new bff och typ disaster date hela söndagar på sommarlovet, campingen på sommarlovet "HEJ ALICE" HAHAHHA, och massa massa massa mer jag inte kommer på just nu!

Vi är väldigt lika, både till utseendet och sättet! Typ alla som inte känner oss tror vi är tvillingar hoho... Bara för att hon är liten :D Men vi är sjukt lata, stökiga (i typ rummet och sånt, eller ah allt HAHA), slarviga, otroligt lättroade, bitchiga, envisa... Och ibland är det ingen förutom jag som förstår vad hon säger eftersom hon pratar så himla snabbt haha. Så då får jag översätta! ;)

Fast det är en grej vi inte har samma smak på och det är.... Killar!





Kommentarer
Postat av: tea

hahaha det här inlägget gillade jag! har en bild i huvudet av hur elza springer ifrån hunden hahaha.

2010-12-04 @ 17:57:48
Postat av: Smsa Låna

Intressant sida! Det märks att du gillar att blogga!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback