coin machine

Igår led jag hela dagen pga tisdagkvällen. Så kan det gå när man blandar alkohol, och lyssnar på dryckeråd från fel människor haha. Tur att folk är snälla och tar hand om varandra (läs: mig haha) iaf. Hur som helst var det jätteroligt mestadels, hur fullt som helst på stället, och bra musik. Det var svårt att få nåt gjort igår dock, skulle analysera en radioreklam, och dom är ju om möjligt ännu mer irriterande och skräniga här än i sverige. Varje stavelse hackade hål i mitt huvud, men det gick till slut. Och idag fick vi tillbaka the radio essays, och jag va en av dom få som ahde fått ett plus i kanten haha. Det är bara att inse, sen jag kom till usa har jag fått det klart för mig att jag helt enkelt är ett geni haha. Och läraren, jag älskar honom haha! Idag skrev han hur man integrerar ljudeffekter i sin text, och exemplet var: BOB: (CAR CRASH) OH NO! och sen skrev han till ES so det blev oh nose hahahahaa, och alla är så jävla torra, det va ju jätteroligt, men bara jag och en kille med hår ned till midjan som skrattade. Jaja.

Idag måste jag göra massa nytta. Imorrn ska vi till UN headquarters för första gången, och har massorrrr med läsning inför det. Insåg iaf att folk bullshittar när dom svarar på frågor/inte vet nånting. En tjej sa till exempel "but like taiwan and north korea arent very well known countries." Hahahaha, neheeee. Okej jag känner mig definitivt inte confident with my knowledge för den här kursen, men så skulle jag iaf aldrig säga.

Okej time to read, adiosssssss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback